Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Malešice, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost, která působí na trhu stavebních materiálů se specializací na izolace, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu.

Náplň práce:

  • Péče o operativu obchodu
  • Příjem objednávek, zadávání objednávek do systému
  • Komunikace se zákazníky na denní bázi a řešení jejich požadavků
  • Emailová komunikace se zákazníky
  • Komunikace a spolupráce s našimi obchodními zástupci a skladem
  • Tvorba skladových dokladů a organizace dopravy
  • Vystavování dodacích listů a daňových dokladů
  • Příjem a evidence faktur
  • Práce v interním systému ABRA – zaučíme

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • Komunikativnost a týmová spolupráce
  • Schopnost plánovat, pečlivost, samostatnost
  • Uživatelská znalost práce na PC – psaní emailů, MS Office (Excel výhodou)
  • Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou - případně zaučíme

Co Vám nabízíme:

  • Práci na HPP v rodinné společnosti, v malém přátelském kolektivu
  • Zázemí ekonomicky stabilní a prosperující společnost s 20letou tradicí a mezinárodním oceněním „AA“ Dun & Bradstreet
  • Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč (záleží na zkušenostech) + odměny a benefity
  • Stravenkový paušál
  • 5 týdnů dovolené
  • Slevu na firemní výrobky
  • Kávu na pracovišti
  • Mobilní telefon, pevné PC
  • Možnost parkování v areálu
  • Pevnou pracovní dobu (od pondělí do pátku, 7:00 - 16:00 hod.)
  • Možnost karierního růstu
  • Nástup možný ihned
  • Místo pracoviště: Praha 10 – Malešice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Sleva na firemní výrobky/služby

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4537043  Datum zveřejnění: 13.3.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc