Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Malešice, Praha
Malešice, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která působí na trhu stavebních materiálů se specializací na izolace, hledáme vhodného kandidáta na pozici
Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
.Náplň práce:
- Péče o operativu obchodu
- Příjem objednávek, zadávání objednávek do systému
- Komunikace se zákazníky na denní bázi a řešení jejich požadavků
- Emailová komunikace se zákazníky
- Komunikace a spolupráce s našimi obchodními zástupci a skladem
- Tvorba skladových dokladů a organizace dopravy
- Vystavování dodacích listů a daňových dokladů
- Příjem a evidence faktur
- Práce v interním systému ABRA – zaučíme
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Komunikativnost a týmová spolupráce
- Schopnost plánovat, pečlivost, samostatnost
- Uživatelská znalost práce na PC – psaní emailů, MS Office (Excel výhodou)
- Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou - případně zaučíme
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP v rodinné společnosti, v malém přátelském kolektivu
- Zázemí ekonomicky stabilní a prosperující společnost s 20letou tradicí a mezinárodním oceněním „AA“ Dun & Bradstreet
- Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč (záleží na zkušenostech) + odměny a benefity
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Slevu na firemní výrobky
- Kávu na pracovišti
- Mobilní telefon, pevné PC
- Možnost parkování v areálu
- Pevnou pracovní dobu (od pondělí do pátku, 7:00 - 16:00 hod.)
- Možnost karierního růstu
- Nástup možný ihned
- Místo pracoviště:
Praha 10 – Malešice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Sleva na firemní výrobky/služby
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Sleva na firemní výrobky/služby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Kontakt
ID: 4537043
Datum zveřejnění: 13.3.2023
2023-03-13
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc