Reagujte bez životopisu

Office Manager/ Referent marketingu

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, českou společnost, která vyvíjí za pomoci umělé inteligence systém na detekci poruch strojů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office Manager/ Referent marketingu.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Správa každodenních administrativních úkolů pro zajištění hladkého chodu marketingového a prodejního oddělení
  • Pomoc při plánování akcí, projektů, kampaní a teambuildingů
  • Příprava firmy pro účast na konferencích a akcích
  • Příprava cenových nabídek pro zákazníky, sestavování prezentací a podpůrných prodejních materiálů
  • Zodpovědná osoba pro údržbu, poštu, účty, přepravu, zásoby, vybavení kanceláře a občerstvení a vozový park
  • Sledování fakturace a pohledávek
  • Podpůrné činnosti, jako jsou rezervace cest atd.
  • Podpora společnosti a managmentu při každodenních operacích
  • Tvorba žádostí o různé granty a akcelerační příležitosti

POŽADUJEME:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Praxi v marketingové a obchodní administrativě nebo na pozici asistentky
  • Schopnost výborné písemné a verbální komunikace
  • Uživatelskou znalost balíku Microsoft Office a produktů Google
  • Perfektní znalost českého jazyka
  • Znalost plynulé komunikace v angličtině slovem i písmem
  • Výborné organizační schopnosti
  • Samostatnost, proaktivitu
  • Smysl pro detail
  • Schopnost řešit problémy
  • Přátelské vystupování a přístup

NABÍZÍME:

  • Práci na HPP (možnost spolupráce i na IČO) ve start-up společnosti, která mění svět pomocí technologie založené na umělé inteligenci
  • 1-3 dny práce v kanceláři, zbytek na homeoffice
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Využití moderních metod řízení projektů a lidí
  • Práci v prostředí malého, přátelského a energického týmu s globálními ambicemi a globálním myšlením
  • Kontakt se zákazníky od Japonska přes Malajsii a Evropu až po USA
  • 5 týdnů dovolené
  • Sickdays
  • Odborné vzdělávání a školení
  • Firemní akce a teambuildingy
  • Nástup: Možný ihned nebo dle domluvy
  • Pracoviště: Praha

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4574389  Datum zveřejnění: 9.5.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc