Reagujte bez životopisu
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis/Asistent prodeje
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hostivař, Praha
Hostivař, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která zastupuje a distribuuje zboží více než 40 světových značek, hledáme vhodného kandidáta na pozici Zákaznický servis/Back office.
Náplň práce:
- Řešení reklamací a podpora celému obchodnímu oddělení
- Příprava nabídek vybraným odběratelům dle požadavků vedoucího prodeje
- Zpracování objednávek v ERP systému Byznys a následná fakturace
- Zajištění dopravy zboží k zákazníkovi
- Reklamace zboží u dodavatele
- Průzkum trhu – potenciální noví zákazníci, kontrola cen na e-shopech, sledování konkurence
- Komunikace po tel. a mailu se stávajícím klienty a představení nového sortimentu
Očekáváme:
- Ukončené SŠ vzdělání
- Praxi v administrativě nebo v zákaznickém servisu alespoň 2 roky
- Pasivní znalost AJ pro čtení a psaní (mailová komunikace)
- ŘP skup. B
- Uživatelskou znalost MS Office (Excel) – jednoduché základní funkce
- Komunikativnost, organizační schopnosti, pečlivost
Nabízíme:
- Práci v rodinné společnosti o 40 lidech
- Spolupráci na HPP – plný úvazek (40 hod. týdně)
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Nástupní mzdu 30 – 35 000 Kč/měsíc
- Mobil, stolní PC v kanceláři
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravné
- Slevu na firemní výrobky
- 1x za měsíc masáž v pracovní době
- Školení od dodavatelů
- Po zapracování (po půlroce) možnost občasného home officu
- Možnost zdarma parkování uvnitř menšího areálu
- Pružnou pracovní dobu
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha 10 – Hostivař
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Sleva na firemní výrobky/služby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4583674
Datum zveřejnění: 22.6.2023
2023-06-22
lokalita: Praha Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc