Reagujte bez životopisu

IT Administrátor/Specialista – Praha a okolí

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Malešice, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost poskytující komplexní outsourcing IT služeb, hledáme IT Administrátora.

V rámci své práce budete:

  • Spravovat operační systémy Microsoft nebo Linux
  • Mít na starost více samostatných sítí a kompletně spravovat IT prostředí přímo u zákazníků v Praze a okolí
  • Spravovat účty a přístupová oprávnění uživatelů
  • Pracovat na IT projektech s nejnovějšími serverovými technologiemi

Očekáváme:

  • Zkušenosti 3 a více let v oboru
  • Velmi dobrou znalost některých z následujících služeb AD, GPO, DNS, Radius, IIS, TS, Share, MS Exchange, MS SharePoint
  • Velmi dobrou znalost virtualizace Hyper-V nebo VMware
  • Velmi dobrou znalost WAN, LAN, VLAN, VPN, Routing, Firewall
  • Aktivní prosazování bezpečnosti v počítačových sítích
  • Znalost anglického jazyka pro práci s technickou dokumentací, komunikativní úroveň výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Schopnost samostatně a důsledně řešit nastalé situace u zákazníků, ale i schopnost týmové práce na obsáhlejších týmových projektech
  • Důslednost a smysl pro dokončení rozdělaných činností

Nabízíme:

  • Práci v mladém kolektivu v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Práci na IČO/HPP
  • Plat 40 000 – 60 000 Kč (dle zkušeností)
  • Roční odměny na základě individuálních výsledků a výsledků celé společnosti až do výše 2-3 měsíčních platů
  • Vzdělání podporované zaměstnavatelem – placené kurzy angličtiny, 1x ročně plně hrazené profesionální školení dle Vaší individuální preference
  • Služební notebook, mobil, osobní automobil i k soukromým účelům
  • Flexibilní pracovní dobu – na základě vlastní potřeby a potřeby zákazníků
  • 25 dnů placené dovolené
  • Firemní teambuldingy – víkendové pobyty, společné večeře hrazené firmou
  • Občasný home-office
  • Správu klientů po Praze a okolí (cca 3-4 dny u zákazníků)
  • Kanceláře: Praha 10 (přítomnost na poradách – 1x týdně)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Auto i pro soukromé účely
Firemní akce
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4590600  Datum zveřejnění: 30.5.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc