Reagujte bez životopisu

Billing & Logistics Specialist

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Staré Město, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost, která je světovým poskytovatelem didaktických materiálů pro výuku obnovitelných zdrojů energie a snaží se pokrýt všechny úrovně vzdělávání, od základních škol až po univerzity, hledáme vhodného kandidáta na pozici Billing & Logistics Specialist.

Náplň práce:

Do našeho týmu nyní hledáme specialistu na logistiku a fakturaci. Máte alespoň krátkou praxi na podobné pozici nebo v administrativě? Nebojíte se angličtiny? Pak je tato pozice vhodná právě pro vás. Budete mít na starosti především logistiku, celní a skladovou agendu, ale i fakturaci. Budete pracovat v systémech Pohoda a QuickBooks:

  • Zpracování celních dokladů JSD a VDD
  • Příprava podkladů pro zpracování DPH z hlediska dovozu a vývozu
  • Zadávání dovozních JSD do Pohody
  • Práce s daty v programu Pohoda (skladové hospodářství, především příjemky)
  • Provádění inventury zásob
  • Agenda příchozích leteckých a lodních zásilek (jednání a celní řízení s dopravci, komunikace se sklady)
  • Fakturace v QuickBooks a s tím související činnosti
  • Kontrola kompatibility: Pohoda vs SalesForce a QuickBooks vs SalesForce
  • Agenda hlášení obalů a elektronického odpadu
  • Zastoupení Billing Specialist v době její dovolené (zpracování objednávek zákazníků, fakturace v Pohodě, komunikace s dopravci a sklady)
  • Časem možná mírná změna nebo rozšíření agendy

Požadujeme:

Jste pozitivní a proaktivní člověk, který má zájem učit se novým věcem a přispívat k úspěchu celého týmu. Po zaučení nebudete mít problém umět si zorganizovat práci, pracovat samostatně a převzít zodpovědnost za zadané úkoly. Vyhovuje Vám prostředí malé společnosti – věci se dějí rychle a lidé musí zvládat více úkolů. Mezinárodní spolupráce Vás nevyděsí, ale nadchne. Vyhovuje Vám dojíždění Na Příkopě. Jste precizní a orientovaný na detail. Máte analytické a logické myšlení. Jste tak trochu detektiv, který rád řeší problémy až do konce. Jste (stejně jako my) otevřeni novým nápadům a vylepšením stávajících procesů a pracujete na jejich zefektivnění.

  • Popsaný profil na Vás sedí
  • Komunikace v angličtině slovem i písmem (úroveň B2)
  • Perfektní čeština slovem i písmem
  • Znalost funkcí Excelu
  • Ideálně dva roky zkušeností na obdobné pozici

Výhodou:

  • Umět si v úkolech stanovit priority, zjednodušit a zautomatizovat pracovní postupy, zorganizovat si čas
  • Zkušenosti s účetním systémem Pohoda

Nabízíme:

  • 40 000 Kč nástupní mzda
  • 25 dní dovolené
  • Stravenky/Stravenkový paušál
  • Sick days
  • Roční bonus
  • Zdravotní péče
  • Teambuildingy
  • Místo výkonu práce: Praha 1 – Staré město

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4590656  Datum zveřejnění: 30.5.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc