Reagujte bez životopisu

Administrativa - back office

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Okres České Budějovice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta, mezinárodního dodavatele elektronických součástí a sestav, hledáme pro pobočku v České republice, konkrétně v Českých Budějovicích, novou kolegyni či kolegu na pozici Administrativa – back office.

Náplň práce:

  • Řešení fakturačních procesů jednotlivých zakázek (vystavování faktur, evidence došlých faktur atd.)
  • Kontrola úhrady faktur, upomínky
  • Zpracovávání objednávek v systému
  • Příprava podkladů pro účetní
  • Komunikace se zákazníky, týkající se potvrzování objednávek
  • Úzká spolupráce s obchodním oddělením

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání (vhodné jak pro absolventy, tak i pro zkušenější kolegyni či kolegu)
  • Znalost anglického jazyka (pravidelná komunikace se zákazníky a dodavateli, převaha e-mailové komunikace), další jazyk výhodou
  • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
  • Flexibilita, technické myšlení výhodou
  • Zodpovědnost a spolehlivost
  • Komunikační schopnosti
  • Práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • Stabilní, dobré a odpovídající platové ohodnocení
  • Práci v zajímavém odvětví a perspektivní společnosti
  • Kvartální odměny
  • Příspěvek na stravování
  • Jazykové kurzy
  • Notebook, telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní doba, lze přizpůsobit i v rámci home-office individuálně
  • Nástup možný dle dohody
  • Místo výkonu práce: České Budějovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity

Zaměstnanecké výhody, benefity

Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální rozvržení pracovní doby
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4597927  Datum zveřejnění: 8.6.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc