Reagujte bez životopisu
Project Manager Meetings and Events
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Nové Město, Praha, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Nové Město, Praha, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která nabízí řadu řešení pro všechny typy programů služebních cest, hledáme vhodné kandidáty na pozici Project Manager Meetings and Events.
Náplň práce:
- Komunikace s korporátní klientelou ohledně zajištění cestovních služeb po celém světě
- Poskytování týdenní aktualizace o trendech schvalování, rozpočtu, stížnostech zákazníků a nevyřešených problémech na programových schůzkách
- Sdílení změn v příletech/odletech účastníků s příslušným týmem
- Dodržování politiky a postupů směrem ke společnosti i klientům, hledání způsobů, jak zlepšit poskytování služeb cestujícím
- Poskytování podpory a koordinace schvalovacího procesu cestujících tak, aby bylo zajištěno úspěšné uskutečnění cestovní akce v rámci rozpočtu
- Řízení procesů registrace, zajištění přesnosti formulářů, funkčnost webových stránek a kvalitu dat
- Komunikace s manažery a zaměstnanci ohledně kvality kontroly a interních informací
- Zajištění optimální schopnosti zákaznických služeb, sledování veškerých změn
- Řešení problémů, které se objeví během cest
- Plnění dalších povinností a odpovědností podle potřeby
Požadujeme:
- SŠ vzdělání, cestovní ruch výhodou
- Zkušenosti v cestovní agentuře výhodou
- Znalost skupinových rezervací a destinací výhodou
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni, další jazyky výhodou
- Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Znalost databázových systémů výhodou
- Znalost programu C-VENT výhodou
- Silné geografické dovednosti
- Schopnost práce v týmu a efektivní komunikace
- Flexibilita a adaptabilita
- Schopnost řešení problémů
- Pozice je vhodná i pro absolventy
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení dle praxe a zkušeností
- Příjemné pracovní prostředí
- Zaměstnání na HPP/IČO
- Stravenkový paušál/občerstvení na pracovišti
- 25 dní dovolené + 3 dny sick days
- Mobilní telefon / notebook – i k soukromým účelům
- Možnost práce z domova 2 dny v týdnu (neplatí ve zkušební době)
- Firemní akce, vzdělávací kurzy, školení
- 13. plat
- Multisport
- Lokalita: Praha – Nové Město
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Kontakt
ID: 4839826
Datum zveřejnění: 27.5.2024
2024-05-27
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Prodejce letenek/zájezdů, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.