Reagujte bez životopisu
Účetně administrativní pracovník
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha - západ
Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem převážně italských potravin a jejich distribucí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetně administrativní pracovník.
Náplň práce:
- Příprava podkladů pro přiznání k DPH
- Příprava podkladů pro přiznání ke spotřební dani
- Správa systému EMCS celní správy
- Zpracování výkazů pro intrastat
- Backoffice administrativní agenda, zejména v komunikaci s OVM
- Fleet management – správa vozového parku, řešení pojistných událostí
- Technicko-administrativní správa budov
- Jako náhradník účtování banky, pokladny, přijatých faktur (v případě nepřítomnosti ostatních kolegů)
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
- Dobrá znalost účetnictví a administrativy
- Praxe na podobné pozici minimálně 2 roky
- Mírně pokročilá znalost angličtiny
- Znalost italštiny – výhodou
- Ochota vzdělávat se
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a iniciativní přístup k řešení problémů
- Výhodou praxe ve správě agendy pro celní správu (oprávněný příjemce vybraných výrobků), a v office managementu
- Výborná znalost Microsoft office (zejména Excel a Word)
- Praxe s různými účetními systémy výhodou
Nabídka:
- Zázemí v potravinářské společnosti na HPP - fulltime s více jak 30-letou existencí na trhu
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost osobního a kariérního růstu
- Jistota pracovní pozice v ekonomicky stabilním oboru
- Dynamická práce v příjemném pracovním kolektivu
- Odpovídající zaškolení a podporu týmu
- Firemní benefity a motivující finanční ohodnocení a bonusy, zejména sleva v prodejně zaměstnavatele, mobilní telefon
- Uplatnění získaných zkušeností, další rozvoj a vzdělání
- Možnosti nástupu ihned / dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha – Chrášťany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělávací kurzy, školení
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Sleva na firemní výrobky/služby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Kontakt
ID: 4900633
Datum zveřejnění: 19.8.2024
2024-08-19
lokalita: Praha - západ Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Manažer vozového parku, Účetní Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.