Reagujte bez životopisu
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník back-office – práce z domova
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, který se zabývá výrobou regálů a úložného řešení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník BACK-OFFICE.
Náplň práce:
- Registrace nových objednávek do systému
- Zpracování objednávek - tzn. převzetí případu od obchodníka, objednání ve výrobním závodě, příprava a realizace přepravy
- Komunikace s výrobními závody a přepravními společnostmi
- Fakturace projektů
- Komunikace se zákazníky ohledně termínů dodání a realizace
- Back office support pro obchodníky
Požadujeme:
- Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- Praxi v logistice či administrativě výhodou
- Jazykovou úroveň: čeština rodilý, angličtina minimálně B1 (denní komunikace v AJ s výrobními závody)
- PC dovednosti: MS Office
- ŘP sk. B (není podmínkou)
- Zodpovědnost, proaktivní přístup, efektivní využití časového fondu
- Ochotu příležitostně cestovat i do zahraničí (školení apod.)
Nabízíme:
- Stabilní práci na HPP a přátelský kolektiv
- Stálou práci z domova
- Bonusy dle hospodářských výsledků firmy
- 20 dní dovolené
- Sick days
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenky
- Notebook, telefon
- Nástup ihned
- Lokalita: Jihomoravský kraj
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Práce převážně z domova
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Práce převážně z domova
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4920712
Datum zveřejnění: 16.9.2024
2024-09-16
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc