Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Karlín, Praha, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
plný úvazek
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká Vás výzva budování krásy v dynamickém vlasovém průmyslu? Je administrativa, kreativita a obchodní duch součástí Vaší DNA? Potom hledáme právě Vás! Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme pozici Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu pro retail oddělení.
Práce v pulzujícím a dynamickém kolektivu, skvělé značky, možnost osobního rozvoje a budování kariéry v nadnárodní společnosti je to, co Vám společnost může nabídnout. Neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Můžete být součástí společného plnění nových ambiciózních výzev.
Vaše náplň práce:
- Administrace nabídek a zalistování nových značek a produktů na platformách Marketplace (Allegro, Kaufland apod.)
- Komunikace s expedicí a se zákazníky, řešení dotazů a případných reklamací
- Kontrola objednávek a řešení případných nesrovnalostí ve spolupráci s oddělením péče o zákazníky
- Budování povědomí o značkách a podpora marketingových aktivit
- Spolupráce na přípravě marketingových aktivit (kampaně na Marketplace platformách, newslettery, cenové akce)
- Úzká spolupráce s ostatními členy týmu na dosahování prodejních výsledků
- Komunikace a spolupráce s kolegy v zahraničí (komunikace v angličtině, němčina výhodou, není podmínkou)
- Další úkoly dle pokynů nadřízeného manažera
Očekáváme:
- Zkušenosti na administrativně obchodní či obdobné pozici velkou výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace se zahraničními kolegy z centrály v Německu, německý jazyk výhodou
- Dobrá znalost MS Office (zejména PowerPoint, Excel – na úrovni kontingenční tabulky, funkce SUMA, PRŮMĚR, POČET, DNES, SVYHLEDAT, KDYŽ apod.)
- Samostatnost, ale i schopnost týmové práce
- Zodpovědný přístup k práci
- Schopnost důsledně plnit zadané úkoly
- Zkušenosti v oblasti e-commerce
Nabízíme:
- Stabilní zázemí silné zahraniční společnosti, která je hybatelem na trhu s kosmetikou, mladý dynamický kolektiv
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Možnost kariérního růstu až na pozici Key Account Managera
- Nástupní plat 35 000 – 40 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
- Roční bonusy
- Stravenky dotované ze 100 % zaměstnavatelem
- Multusport karta 100% hrazená zaměstnavatelem
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- Možnost občasné práce z domova
- Občerstvení na pracovišti
- Laptop, firemní telefon i pro osobní použití
- Příspěvek na sport, vzdělávání po zkušební době
- Slevy na firemní produkty
- Firemní akce – školení, teambuildingy, večírky
- Moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Sleva na firemní výrobky/služby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
Jazykové znalosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.