Reagujte bez životopisu

Asistent provozního ředitele/Back Office specialista

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Okres Rychnov nad Kněžnou, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, který se zabývá prodejem elektronických součástek a stavebních prvků pro elektroniku hledáme posilu do týmu na pozici Asistent provozního ředitele/Back Office specialista. Jedná se o ryze český podnik, mezi jehož přední dodavatele patří společnosti jak z Evropy, tak Asie i Ameriky.

Náplň práce:

  • Spolupráce s obchodním, logistickým a technickým oddělením
  • Přijímání telefonických hovorů s dodavateli, vyřizování obchodní korespondence
  • Práce se sortimentem – od pomoci s výběrem po tvorbu cenové nabídky
  • Běžné administrativní úkony
  • Péče o hladký chod kanceláře, aby vše fungovalo a všeho bylo dostatek
  • Pracovní doba: Po – Pá 7:00 – 15:30 (možnost flexibilní úpravy)


Očekáváme:

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Základní znalost slaboproudé elektrotechniky – absolvované studium v oboru výhodou
  • Orientace v oboru elektronických součástek vítána
  • Umění komunikace s lidmi (základní manažerské schopnosti)
  • Dobré organizační vlastnosti
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • Řidičský průkaz sk. B


Nabízíme:

  • Nástupní mzda po zkušební době 40 000 – 43 000 Kč s možností dalšího navýšení
  • 5 týdnů dovolené
  • Práce na HPP, plný úvazek
  • Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu
  • Možnost flexibilní pracovní doby
  • Po zaškolení možnost částečného homeoffice
  • Odborný růst – školení, jazykové kurzy, zahraniční služební cesty
  • Možnost příspěvku na důchod (DIP nebo penzijní připojištění) či životní pojištění
  • Zázemí firmy s dlouholetou tradicí
  • Firemní akce
  • Zázemí společnosti v lokalitě České Meziříčí

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Kontakt

Kontaktní osoba: konzultant PŘEDVÝBĚR.CZ
E-mail: poslat životopis
Na to, abyste reagovali na tuto nabídku, nepotřebujete životopis. Stačí, když vyplníte formulář.Odpovědět na nabídku
ID: 5050159  Datum zveřejnění: 4.4.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc