Reagujte bez životopisu
Obchodní referent/ka – zákaznická podpora B2B (elektrokola)
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Úžice, Okres Mělník, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Úžice, Okres Mělník, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 37 000 Kč/měsíc
Od 37 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, patřícího mezi TOP 3 výrobce elektrokol v ČR, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní referent/ka – zákaznická podpora B2B (elektrokola).
Náplň práce:
- Komunikace se zahraničními B2B partnery (prodejci, distributory elektrokol)
- Seznamování zákazníků s naším interním systémem, díky kterému mohou zadávat objednávky, reklamace apod.
- Administrativní zpracování objednávek, reklamací a zákaznických podnětů
- Aktivní hledání řešení problémů a zlepšování procesů ve spolupráci s interními týmy
- Vyjednávání a komunikace s partnery na technické úrovni v oblasti kol a elektrokol
- 2x do roka spolupráce a účast na zahraničním veletrhu (Německo, Francie)
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Velmi dobrou znalost anglického jazyka (každodenní komunikace)
- Administrativní pečlivost, důslednost a proaktivní přístup
- Výhodou: technická znalost kol, schopnost odborné diskuze s prodejci a obecně zájem o kola a cyklistiku
- Výhodou: znalost němčiny, španělštiny, francouzštiny nebo italštiny
- Výhodou: zkušenost s prodejem nebo servisem elektrokol
- Výhodou: zkušenost s komunikací se zahraničními zákazníky (B2B)
Nabízíme:
- Odpovídající finanční ohodnocení dle praxe a zkušeností
- Měsíční finanční bonusy
- Příjemné pracovní prostředí
- Možnost kariérního růstu
- Zaměstnání na HPP
- Mobilní telefon / notebook – pro pracovní účely
- Firemní akce, vzdělávací kurzy, školení
- Sleva na firemní výrobky
- Lokalita pracoviště: Úžice u Kralup
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Sleva na firemní výrobky/služby
Firemní akce
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Sleva na firemní výrobky/služby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Kontakt
ID: 5068885
Datum zveřejnění: 5.5.2025
2025-05-05
lokalita: Okres Mělník Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 37 000 Kč/měsíc