Reagujte bez životopisu
Sales support
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Místo práce
Karlín, Praha, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Karlín, Praha, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, který je jedničkou mezi dodavateli IT řešení nejen v ČR, ale i v dalších devíti zemích východní Evropy, hledáme vhodné kandidáty na pozici Sales support.
Náplň práce:
- Podpora obchodního týmu, zejména v ohledu při plnění požadavků od zákazníků, spolupráci při vypracování smluvních dokumentů na jednotlivé obchodní případy, komunikaci s dodavateli, komunikaci s dalšími odděleními Alefu apod:
- Zpracování nabídek a objednávek ve spolupráci s ostatními odděleními (technické a servisní oddělení, logistika, finance..)
- Příprava obchodních reportů, maržovosti, nastavování cen (pricing)
- Podpora při přípravě obchodních prezentací
- Příprava podkladů pro výběrová řízení, příprava obchodních smluv, apod.
- Sledování konkurence, zpracování tržních analýz, identifikace nových obchodních příležitostí
- Aktivní účast na školeních a partnerských akcích
- Průběžné sledování stavu zakázek v koordinaci s oddělením logistiky
- Aktivně zpracovávat a předávat informace o promo akcích
- Vyhledávat nové příležitosti, nové postupy, včetně nových a alternativních systémových přístupů s cílem realizovat naplnění obchodního potenciálu společnosti
Požadujeme:
- Praxi na podobné pozici
- Min. středoškolské vzdělání zaměřené ekonomickým směrem - výhodou
- Velmi dobrou znalost MS Excel
- Pečlivost, samostatnost, rozhodnost, spolehlivost
- Komunikativní znalost AJ
- Schopnost samostatné i týmové práce
- Aktivní přístup k práci a organizační schopnosti
- Zkušenost s ERP systémem MS Business central NAV - výhodou
Nabízíme:
- Stravenkový paušál
- Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
- Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost
- Work life balance
- Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
- Roční kupon na MHD
- Výuku anglického jazyka
- Možnost Multisport karty
- Vouchery na dentální hygienu
- Sídlo firmy: Praha – Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na dopravu
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na dopravu
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Kontakt
ID: 5092156
Datum zveřejnění: 4.6.2025
2025-06-04
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Obchodní zástupce Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.