Reagujte bez životopisu
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office manager
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Místo práce
Chodov, Praha
Chodov, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výkupem a prodejem tiskařských a knihařských strojů, hledáme administrativní podporu týmu na pozici Office manager.
Pracovní náplň:
- Zajištění chodu kanceláře, péče o návštěvy a organizace schůzek
- Příprava účetních dokladů a jejich zpracování pro účetnictví, fakturace, obchodní korespondence
- Komunikace se zákazníky a interní komunikace v rámci malého týmu
- Koordinace logistických činností, příprava dokumentů k importu, exportu, clení a Intrastatu, objednávání přepravy a manipulační techniky
- Práce s klientskou databází a další administrativní a sekretářské činnosti dle požadavků nadřízeného
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou nebo odborné vyučení s maturitou
- Povědomí o účetnictví
- Uživatelskou znalost práce s PC - MS Office
- Komunikativní znalost anglického jazyka – slovem i písmem
- Pečlivost při zpracování svěřených úkolů, spolehlivost, ochotu učit se novým věcem
- Vstřícné a profesionální vystupování
- Dobré organizační a komunikační schopnosti, time management
Nabízíme:
- Práci v malém kolektivu s příjemnou a přátelskou atmosférou v klidném prostředí
- Mzdové ohodnocení 40 0000 - 50 000 Kč
- Zázemí firmy s velmi dobrým postavením na mezinárodním trhu a 20-ti letou historií
- Flexibilní pracovní doba
- Týden dovolené navíc po zkušební době
- Možnost práce na zkrácený úvazek
- Mobilní telefon
- Notebook
- Místo pracoviště: Praha Chodov u metra Roztyly
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 5100632
Datum zveřejnění: 16.6.2025
2025-06-16
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc