Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Finanční asistent/ka
QSR24h Slovakia s.r.o., odštěpný závod Břeclav
Místo práce
Sovadinova 3586, Břeclav, Česko
Sovadinova 3586, Břeclav, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 35 000 Kč/měsícPracovní doba: Po-Pá 8:00 - 16:30. Možnost sjednat zkrácenou pracovní dobu 8:00 - 15:30.
25 000 - 35 000 Kč/měsícPracovní doba: Po-Pá 8:00 - 16:30. Možnost sjednat zkrácenou pracovní dobu 8:00 - 15:30.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Fakturace, evidence přijatých faktur. Měsíční zpracování a kompletace podkladů pro účetní. Zpracování podkladů na mzdy. Příprava pracovních a mandátních smluv. Evidence a kompletace dokumentů, archivace. Komunikace se zákazníky a dodavateli (i zahraničními). Vyřizování korespondence, zajištění běžného chodu kanceláře (nákup občerstvení, úřady, servisy, pošta).
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příspěvek na stravování, mobilní telefon, notebook, teambuildingy, po roce pololetní odměny.
Informace o náboru
V případě zájmu zašlete, prosím, životopis v češtině. Osobní schůzka jen dle předchozí domluvy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Vzdělání v oboru
Ekonomika, účetnictví
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Fakturace - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Základy
Personalistika - Základy
Podvojné účetnictví - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Základy
Personalistika - Základy
Podvojné účetnictví - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
Praxe na podobné pozici výhodou.
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Nutná znalost fakturace v rámci EU, účetnictví, personální agendy, mzdové problematiky a českého zákoníku práce. Praxe na podobné pozici výhodou. Výborné organizační a komunikační schopnosti.
Spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu, schopnost dotahovat věci do konce.
Spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu, schopnost dotahovat věci do konce.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
QSR24h je certifikovaná společnost dle DIN EN ISO 9001:2015. Poskytovatel služeb pro automobilový průmysl.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3732314
Datum zveřejnění: 11.6.2020
2020-06-11
lokalita: Břeclav Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, HR asistent Společnost: QSR24h Slovakia s.r.o., odštěpný závod Břeclav
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc