Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista péče o klienty - příchozí linka
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Okres Teplice
Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2017 v České republice, přidejte se k nám!
Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
V případě, že uspějete, získáte příjemný kolektiv, který drží při sobě a je pro každou legraci.
Nabízíme smlouvu na dobu neurčitou již po šestiměsíčním zaučení!
Co budete na této pozici dělat?
• Stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
• Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
• Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Pokud toto všechno máte, nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.
Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ infolinky, která spadá do útvaru Call centrum Teplice. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
V případě, že uspějete, získáte příjemný kolektiv, který drží při sobě a je pro každou legraci.
Nabízíme smlouvu na dobu neurčitou již po šestiměsíčním zaučení!
Co budete na této pozici dělat?
• Stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
• Budete nabízet další produkty stávajícím i novým klientům, ale nebudete volat na „studené“ kontakty a vnucovat služby či produkty
• Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary Raiffeisenbank
Pokud toto všechno máte, nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.
Zaměstnanecké výhody, benefity
A co nabízíme my?
• Možnost částečných úvazků
• Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
• Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
• Zajímavou příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
• Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním příjemném prostředí
• Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
• Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
• Možnost částečných úvazků
• Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
• Stabilní zaměstnání a zázemí prestižní mezinárodní banky
• Zajímavou příležitost nastartovat kariéru. U nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora nebo se uplatnit na pobočce jako špičkový bankéř
• Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním příjemném prostředí
• Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
• Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jaká je naše představa o kandidátovi?
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Umíte pracovat s PC. Využívat budete bankovní aplikace, MS Office a internet
• Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
• Máte velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
• Je pro vás typická orientace na výsledek, máte prodejní dovednosti
• Jste samostatný/á a cílevědomý/á, rád/a soutěžíte a úspěchy ostatních jsou pro vás motivací být ještě lepší
• Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou
• Vyžadujeme čistý trestní rejstřík
Výhodu oproti ostatním budete mít pokud:
• Ovládáte anglický jazyk – pokud jste schopný se domluvit anglicky se zahraničním klientem, tak vás za to odměníme
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Umíte pracovat s PC. Využívat budete bankovní aplikace, MS Office a internet
• Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
• Máte velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
• Je pro vás typická orientace na výsledek, máte prodejní dovednosti
• Jste samostatný/á a cílevědomý/á, rád/a soutěžíte a úspěchy ostatních jsou pro vás motivací být ještě lepší
• Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou
• Vyžadujeme čistý trestní rejstřík
Výhodu oproti ostatním budete mít pokud:
• Ovládáte anglický jazyk – pokud jste schopný se domluvit anglicky se zahraničním klientem, tak vás za to odměníme
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3259973
Datum zveřejnění: 6.4.2018
2018-04-06
lokalita: Okres Teplice Pozice: Administrativní pracovník, referent, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: Raiffeisenbank a.s.