Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista péče o klienty - Telemarketing -1/2 úvazek
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Okres Teplice
Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme nejlepší a klientsky nejpřívětivější banka roku 2017 v České republice, přidejte se k nám!
Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Potom pro vás máme nabídku práce, která by se mohla stát vaším koníčkem. Stále se rozšiřujeme, a proto hledáme nové posily do 10 - 15 členného týmu odchozího volání, která spadá do útvaru Call centrum Teplice.
Co budete na této pozici dělat?
•Kontaktování klientů banky – vy budete hlasem, který promlouvá k našim klientům. I díky práci call centra jsme již třetím rokem klientsky nejpřívětivější bankou roku
•Hledat nejlepší řešení pro klienta podle jeho aktuálních potřeb
Jaká je naše představa o kandidátovi?
•Středoškolské vzdělání s maturitou
•Máte dobré komunikační, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle
•Jste profesionál/ka a žádná situace na sluchátku vás nevyvede z míry
•Jste týmovým hráčem, dokážete ostatní strhnout svým elánem a proaktivním přístupem
•Jste samostatný/á a šéf se na vás mohl vždy spolehnout, že svou práci děláte na 100 %
•Můžete být i absolvent/ka, pokud se rád/a učíte od zkušenějších kolegů, nebojíte se zeptat a máte chuť pracovat
A co nabízíme my?
•Skvělou startovní pozici (případně návrat do pracovního procesu po rodičovské dovolené) v mezinárodní bance - u nás máte možnost nasbírat zkušenosti, dále se rozvíjet a posouvat se v kariérním žebříčku
•Jistou fixní mzdu + motivující finanční ohodnocení
•Jednosměnný provoz, pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku 8.00 - 16.30
•Pravidelné soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny
•Pravidelné kurzy ZDARMA (komunikace, prodejní dovednosti po telefonu...)
•Přátelský a zkušený kolektiv a vedení - právě mezilidské vztahy a důvěra jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují nejvíce.
•Flexibilní benefity, které máte možnost sestavit si na míru (stravenky, příspěvky na volný čas, dovolená 5 týdnů, sick days, apod..)
Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Potom pro vás máme nabídku práce, která by se mohla stát vaším koníčkem. Stále se rozšiřujeme, a proto hledáme nové posily do 10 - 15 členného týmu odchozího volání, která spadá do útvaru Call centrum Teplice.
Co budete na této pozici dělat?
•Kontaktování klientů banky – vy budete hlasem, který promlouvá k našim klientům. I díky práci call centra jsme již třetím rokem klientsky nejpřívětivější bankou roku
•Hledat nejlepší řešení pro klienta podle jeho aktuálních potřeb
Jaká je naše představa o kandidátovi?
•Středoškolské vzdělání s maturitou
•Máte dobré komunikační, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle
•Jste profesionál/ka a žádná situace na sluchátku vás nevyvede z míry
•Jste týmovým hráčem, dokážete ostatní strhnout svým elánem a proaktivním přístupem
•Jste samostatný/á a šéf se na vás mohl vždy spolehnout, že svou práci děláte na 100 %
•Můžete být i absolvent/ka, pokud se rád/a učíte od zkušenějších kolegů, nebojíte se zeptat a máte chuť pracovat
A co nabízíme my?
•Skvělou startovní pozici (případně návrat do pracovního procesu po rodičovské dovolené) v mezinárodní bance - u nás máte možnost nasbírat zkušenosti, dále se rozvíjet a posouvat se v kariérním žebříčku
•Jistou fixní mzdu + motivující finanční ohodnocení
•Jednosměnný provoz, pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku 8.00 - 16.30
•Pravidelné soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny
•Pravidelné kurzy ZDARMA (komunikace, prodejní dovednosti po telefonu...)
•Přátelský a zkušený kolektiv a vedení - právě mezilidské vztahy a důvěra jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují nejvíce.
•Flexibilní benefity, které máte možnost sestavit si na míru (stravenky, příspěvky na volný čas, dovolená 5 týdnů, sick days, apod..)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3266369
Datum zveřejnění: 12.12.2017
2017-12-12
lokalita: Okres Teplice Pozice: Obchodní referent, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: Raiffeisenbank a.s.