Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka ředitele kontaktního centra a divize kreditní karty
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hvězdova 1716/2b, 14078 Praha 4, Praha
Hvězdova 1716/2b, 14078 Praha 4, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme novou posilu na centrálu společnosti, která by byla podporou pro ředitele Kontaktního centra a ředitelku divize Kreditní karty. Pokud jste komunikativní, umíte jednat s lidmi a máte cit pro detail, čtěte dále.
Co budete na pracovní pozici dělat?
*Podporovat přímé nadřízené: správa kalendáře, správa docházky nadřízeného i ostatních členů týmu, vyúčtování nákladů, sledování a kontrola čerpání budgetů
*Organizovat služební cesty, obchodní schůzky a firemní akce
*Připravovat podklady a program k interním poradám, zápisy
*Tvořit reporty, statistiky a prezentace
*Komunikovat s ostatními útvary banky
*Zpracovávat Ad hoc a pravidelné analýzy
*Pracovat na samostatných úkolech provozní povahy
*Technicky a administrativně zajišťovat chod kanceláře
Jaká je naše představa o kandidátovi?
*Máte chuť do práce a odhodlání získávat nové zkušenosti. Zároveň máte schopnost rychle se
naučit nové věci
*Umíte pracovat s informacemi, správně je selektovat a přicházet s návrhy na zlepšení. Zároveň dokážete být diskrétní a rozeznat, které informace mají strategický význam
*Vyznačujete se organizačními schopnostmi a umíte prioritizovat činnosti
*Záleží vám na preciznosti při plnění svých povinností, máte rád/a ve věcech pořádek, jste zodpovědný/á a je na vás spoleh
*Využíváte MS Office (především Power Point a Excel) na takové úrovni, abyste zvládl/a zpracovávat analýzy a prezentace
*Máte příjemné vystupování a jste ochoten/a každému podat pomocnou ruku
*Požadujeme velmi dobrý a gramaticky správný písemný projev v češtině i angličtině
*Zvládáte samostatnou práci, ale najdete společnou řeč s ostatními i při týmové spolupráci
Náskok před ostatními budete mít, pokud:
*Máte zkušenosti na obdobné pozici
A co nabízíme my?
*Příjemné mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
*Možnost kariérně růst – interní posuny jsou u nás častější než jinde
*Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku, místo ve školce pro děti, stravenky, zvýhodněné produkty a dále systém cafeterie, ve kterém si vybere každý dle vlastního přání
Co budete na pracovní pozici dělat?
*Podporovat přímé nadřízené: správa kalendáře, správa docházky nadřízeného i ostatních členů týmu, vyúčtování nákladů, sledování a kontrola čerpání budgetů
*Organizovat služební cesty, obchodní schůzky a firemní akce
*Připravovat podklady a program k interním poradám, zápisy
*Tvořit reporty, statistiky a prezentace
*Komunikovat s ostatními útvary banky
*Zpracovávat Ad hoc a pravidelné analýzy
*Pracovat na samostatných úkolech provozní povahy
*Technicky a administrativně zajišťovat chod kanceláře
Jaká je naše představa o kandidátovi?
*Máte chuť do práce a odhodlání získávat nové zkušenosti. Zároveň máte schopnost rychle se
naučit nové věci
*Umíte pracovat s informacemi, správně je selektovat a přicházet s návrhy na zlepšení. Zároveň dokážete být diskrétní a rozeznat, které informace mají strategický význam
*Vyznačujete se organizačními schopnostmi a umíte prioritizovat činnosti
*Záleží vám na preciznosti při plnění svých povinností, máte rád/a ve věcech pořádek, jste zodpovědný/á a je na vás spoleh
*Využíváte MS Office (především Power Point a Excel) na takové úrovni, abyste zvládl/a zpracovávat analýzy a prezentace
*Máte příjemné vystupování a jste ochoten/a každému podat pomocnou ruku
*Požadujeme velmi dobrý a gramaticky správný písemný projev v češtině i angličtině
*Zvládáte samostatnou práci, ale najdete společnou řeč s ostatními i při týmové spolupráci
Náskok před ostatními budete mít, pokud:
*Máte zkušenosti na obdobné pozici
A co nabízíme my?
*Příjemné mezilidské vztahy a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
*Možnost kariérně růst – interní posuny jsou u nás častější než jinde
*Benefity na míru – třeba výhodný úrok na hypotéku, místo ve školce pro děti, stravenky, zvýhodněné produkty a dále systém cafeterie, ve kterém si vybere každý dle vlastního přání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3360642
Datum zveřejnění: 13.4.2018
2018-04-13
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: Raiffeisenbank a.s.