Specialista péče o klienty - odchozí linka - Teplice

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Masarykova třída, Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Přidejte se do našeho týmu odchozího volání v Teplicích. Vaším hlavním úkolem bude komunikace s klienty, aktivní přístup a stálý úsměv :)

Co budete na této pozici dělat?

* Kontaktovat STÁVAJÍCÍ klienty banky a hledat pro ně nejlepší řešení podle jejich aktuálních potřeb.
* Spolupracovat na různorodých telemarketingových kampaních - voláme vždy až poté, co klient sám projeví zájem.

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Poznáš, jak funguje banka.
* Naučíš se komunikovat s klienty a žádná situace tě při jednání nevyvede z míry.
* Možnosti kariérního růstu - můžeš se ucházet o pozici supervizora nebo se stát osobním bankéřem na pobočce.
* Skvělou startovní pozici (fajn položka do CV :-) v mezinárodní bance.
* Motivující finanční ohodnocení - fixní a variabilní složka mzdy.
* Pravidelné ranní směny od 8:00 do 16:30 (plus možnost zkráceného úvazku).
* Soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny.
* Školení ZDARMA
* Přátelské prostředí (fajn kolektiv i nadřízení)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Sympaťák/sympaťačka, který/á chodí do práce s úsměvem a nezkazí žádnou legraci.
*Máte dobré komunikační dovednosti, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle.
* Chcete se učit a rozvíjet - kariérní posuny jsou u nás častější než jinde :)
* Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (nebo předpokládáte zdárné ukončení)
*Jste týmový hráč/ka, dokážete ostatní strhnout svým elánem.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3418336  Datum zveřejnění: 4.1.2019