Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista péče o klienty - odchozí linka - Teplice
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Masarykova třída, Teplice, Česko
Masarykova třída, Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rádi si povídáte a jste zdravě soutěživí? Přidejte se do našeho týmu odchozího volání v Teplicích. Vaším hlavním úkolem bude komunikace s klienty, aktivní přístup a stálý úsměv :)
Co budete na této pozici dělat?
* Kontaktovat STÁVAJÍCÍ klienty banky a hledat pro ně nejlepší řešení podle jejich aktuálních potřeb.
* Spolupracovat na různorodých telemarketingových kampaních - voláme vždy až poté, co klient sám projeví zájem.
Co budete na této pozici dělat?
* Kontaktovat STÁVAJÍCÍ klienty banky a hledat pro ně nejlepší řešení podle jejich aktuálních potřeb.
* Spolupracovat na různorodých telemarketingových kampaních - voláme vždy až poté, co klient sám projeví zájem.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Poznáš, jak funguje banka.
* Naučíš se komunikovat s klienty a žádná situace tě při jednání nevyvede z míry.
* Možnosti kariérního růstu - můžeš se ucházet o pozici supervizora nebo se stát osobním bankéřem na pobočce.
* Skvělou startovní pozici (fajn položka do CV :-) v mezinárodní bance.
* Motivující finanční ohodnocení - fixní a variabilní složka mzdy.
* Pravidelné ranní směny od 8:00 do 16:30 (plus možnost zkráceného úvazku).
* Soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny.
* Školení ZDARMA
* Přátelské prostředí (fajn kolektiv i nadřízení)
* Naučíš se komunikovat s klienty a žádná situace tě při jednání nevyvede z míry.
* Možnosti kariérního růstu - můžeš se ucházet o pozici supervizora nebo se stát osobním bankéřem na pobočce.
* Skvělou startovní pozici (fajn položka do CV :-) v mezinárodní bance.
* Motivující finanční ohodnocení - fixní a variabilní složka mzdy.
* Pravidelné ranní směny od 8:00 do 16:30 (plus možnost zkráceného úvazku).
* Soutěže a další motivační prvky o hodnotné ceny.
* Školení ZDARMA
* Přátelské prostředí (fajn kolektiv i nadřízení)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Sympaťák/sympaťačka, který/á chodí do práce s úsměvem a nezkazí žádnou legraci.
*Máte dobré komunikační dovednosti, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle.
* Chcete se učit a rozvíjet - kariérní posuny jsou u nás častější než jinde :)
* Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (nebo předpokládáte zdárné ukončení)
*Jste týmový hráč/ka, dokážete ostatní strhnout svým elánem.
*Máte dobré komunikační dovednosti, dokážete respektovat názory druhých, ale zároveň si dokážete zdravě obhájit a protlačit vlastní cíle.
* Chcete se učit a rozvíjet - kariérní posuny jsou u nás častější než jinde :)
* Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (nebo předpokládáte zdárné ukončení)
*Jste týmový hráč/ka, dokážete ostatní strhnout svým elánem.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3418336
Datum zveřejnění: 4.1.2019
2019-01-04
lokalita: Okres Teplice Pozice: Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Raiffeisenbank a.s.