Specialista péče o klienty - retence (Teplice)

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Jsme počtvrté v řadě klientsky nejpřívětivější banka roku v České republice, přidejte se k nám!
Hledáte nevšední práci s pravidelnou pracovní dobou, baví vás komunikovat a chcete být mezi lidmi? Staňte se součástí 10 členného týmu odchozího volání, jehož cílem je udržet v bance klienty, kteří se s námi rozhodli ukončit spolupráci.

Co vám nabízíme?

• Start v mezinárodní bance - u nás máte možnost nasbírat zkušenosti, dále se rozvíjet a posouvat se v kariérním žebříčku.
• Možnost výrazně ovlivnit výši svého výdělku - záleží jen na vás, jak budete aktivní. Pevný měsíční fix je jistota, chápeme, že někdy prostě nemáte den 
• Náš propracovaný benefitní systém z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou samozřejmostí. Při nástupu získáte 14.000 Kč a hned po prvním roce vám příspěvek automaticky navýšíme na 25.000 Kč/rok. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší rozpočet máte!
• Odpočíváme 25 dní roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno. O své zaměstnance se zkrátka staráme.
• Pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku 8.00 - 16.30 s možností zkráceného úvazku.
• Otevřenou a neformální firemní kulturu – podívejte se, jak to u nás vypadá https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum.
• Pohodovou partu kolegů, kteří drží při sobě a navzájem si rádi pomohou..
• Zajímá vás rovnou mzda příp. cokoliv dalšího, co jste v inzerátu nenašli? Nebojte se a zavolejte mi na +420 603 808 507.

Co budete na této pozici dělat?

• Kontaktování klientů banky – vy budete hlasem, který promlouvá za banku. Zajímat vás budou důvody nespokojenosti a vaším cílem bude záchrana odcházejících klientů. I díky práci kontaktního centra jsme již čtvrtým rokem klientsky nejpřívětivější bankou roku!

Jaká je naše představa o kandidátovi?

• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
• Umíte pracovat s PC - nevyžadujeme nic speciálního, využívat budete naše aplikace, na které vás naši trenéři perfektně zaškolí.
• Máte dobré komunikační schopnosti, chcete být v kontaktu s klientem.
• Můžete být i junior/ka bez jakékoliv praxe, pokud se rád/a učíte od zkušenějších kolegů, nebojíte se zeptat a máte chuť pracovat 


Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3636476  Datum zveřejnění: 4.4.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.