Specialista péče o klienty - servisní tým (Teplice)

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Teplice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Jsme počtvrté v řadě klientsky nejpřívětivější banka roku v České republice, přidejte se k nám!
Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí nově vznikajícího servisního týmu v Teplicích. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
„Na práci mám ráda hlavně svůj tým, který drží při sobě a dále náplň práce, díky které se mohu každý den posouvat dopředu a rozšiřovat své znalosti z různých oblastí. Člověk se tu opravdu nenudí.“ Andy, 5 let na pozici Telefonního bankéře

Co vám nabízíme?

- Možnost účastnit se rozjezdu zcela nového projektu – už teď se těšíme na spoustu nových zkušeností a zážitků.
- Vzdělání v oblasti bankovnictví a financí v hodnotě 120.000 Kč.
- Motivující finanční ohodnocení – umíme ocenit váš přístup, u nás je to o vás! Pevný měsíční fix je jistota, chápeme, že někdy prostě nemáte den :)
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr.
- Pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku – o víkendu si užíváme volno.
- Náš propracovaný benefitní systém z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou samozřejmostí. Při nástupu získáte 14.000 Kč a hned po prvním roce vám příspěvek automaticky navýšíme na 25.000 Kč/rok. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší rozpočet máte!
- Odpočíváme 25 dní roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno. O své zaměstnance se zkrátka staráme.
- Prestiž mezinárodní banky a možnost kariérně vyrůst - u nás máte možnost zúročit vědomosti nabyté studiem, dále je rozvíjet a časem třeba i předávat svým podřízeným v roli supervizora.
- Otevřenou a neformální firemní kulturu – podívejte se, jak to u nás vypadá https://www.vimvic.cz/firma/raiffeisenbank-kontaktni-centrum.
- Pohodovou partu kolegů, kteří drží při sobě a navzájem si rádi pomohou.

Co budete na této pozici dělat?

- Stanete se partnerem a podporou pro naše klienty. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy (telefon/email) a řešit jejich požadavky, mezi které patří například dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v systému.
- O stálé klienty se budete starat s mimořádnou péčí – věrnostní odchozí hovory zpestří vaše servisní dny.

Jaká je naše představa o kandidátovi?

- Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
- Umíte pracovat s PC - nevyžadujeme nic speciálního, využívat budete naše aplikace, na které vás naši trenéři perfektně zaškolí.
- Máte dobré komunikační schopnosti, chcete být v kontaktu s klientem.

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3647947  Datum zveřejnění: 18.4.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.