Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora – koordinace migrace
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do IT oddělení hledáme brigádníka na výpomoc v rámci projektu, jehož cílem je zajištění přechodu operačního systému Windows 7 na Windows 10 na koncových stanicích v bance.
Nabízíme možnost spolupráce na Dohodu o pracovní činnosti (DPČ)
s úvazkem cca 20 hod/týden do konce roku 2019.
Co bude vaším úkolem?
- Spolupracovat na plánování migrace Windows 10 na koncové
- Spolupracovat s projektovým manažerem, zástupci IT a dalšími členy projektového týmu a také s řediteli poboček, hypotečních a korporátních center.
- Zodpovídat za testování aplikací v rámci pilotu na centrále RBCZ.
- Evidovat a reportovat o stavu migrace.
Pozice vás bude bavit, pokud:
- Porozumíte anglicky psanému textu.
- Máte dobré komunikační a organizační schopnosti, které využijete při každodenní spolupráci s ostatními útvary banky (pobočky, centrála, backoffice, atd.).
- Umíte efektivně pracovat s časem – určovat si priority.
A co získáte u nás?
- Pracovní příležitost v oblasti IT a projektového řízení.
- Přátelský pracovní kolektiv a atmosféru, kde si všichni navzájem pomáhají a vždy si vyjdou vstříc.
- Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 – Pankráci, přímo u stanice metra C Pankrác.
- Spolupráci na 20 hodin týdně formou DPČ.
Pokud vás naše nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám své CV. Těšíme se na vás!
Jak se přihlásit?
Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:
1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)
2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3711593
Datum zveřejnění: 8.7.2019
2019-07-08
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista back office Společnost: Raiffeisenbank a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.