CRM kampaňový specialista

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Budete součástí týmu oddělení Customer Relationship Managementu, které patří mezi nejdynamičtější a nejklíčovější v bance. Jeho hlavním cílem je prodej nových bankovních produktů prostřednictvím CRM nabídek, jejich následná aktivace a snížení odchodovosti klientů.

Pokud jste analyticky smýšlející člověk, který má tah na branku, dotahuje úkoly do konce a chce se podílet na zajímavých kampaních, zkuste to s námi.

Co bude vašim úkolem?

  • V rámci prvních třech měsíců bude vaším úkolem osvojit si znalosti softwaru pro přípravu kampaní, pochopit operativu standardních kampaní a postupně se zapojit do denní operativy
  • V horizontu prvního půl roku potom začnete dostávat samostatné úkoly a řídit celý proces přípravy kampaní pro přidělené produkty (odladit zadání, navrhnout cílovou skupinu a mechaniku kampaně, kontrolovat průběh a nakonec kampaň vyhodnotit)
  • Budete pravidelně pracovat s datovými soubory a reporty a budete úzce spolupracovat s odděleními marketingové komunikace, produktového managementu, pobočkovou sítí a externími/interními call centry

Pozice vás bude bavit, pokud:

  • Jste komunikativní a umíte najít řeč s různým typem lidí. Umíte naslouchat, ale i zdravě protlačit svůj názor, když je to třeba. Umíte se dohodnout a nalézt win-win řešení
  • Vynikáte v logické analýze dat a informací
  • Pokud se mění podmínky, jste schopný/-á rychle reagovat a kreativně vymýšlet řešení
  • Šéf se na vás vždy mohl na 100 % spolehnout, co slíbíte, to splníte vždy v perfektní kvalitě
  • Jste pečlivý/-á, samostatný/-á a dokážete si zorganizovat svojí práci
  • Angličtina – nepotřebujeme úroveň rodilého mluvčího, ale musíte rozumět psanému textu

Náskok před ostatními budete mít, pokud:
  • Máte zkušenosti na obdobné pozici (když je nemáte, nenechte se odradit. Pokud máte potenciál, my si vás zaučíme).
  • Znáte výborně MS Office, především Excel je váš oblíbenec

A co získáte u nás?

  • Šanci odstartovat kariéru v rámci stabilní mezinárodní banky, která se rodinnou atmosférou podobá menší firmě. Právě mezilidské vztahy jsou to, co si naši zaměstnanci pochvalují.
  • Vy budete ovlivňovat podobu přímé komunikace na klienty.
  • Prostředí jednoho z nejkvalitnějších týmů na oblast CRM na českém a evropském trhu. Zaškolí vás experti, kteří vás budou rozvíjet a podporovat
  • Díky této práci, ve které se budete podílet na spoustě procesů napříč bankou, budete mít možnost získat povědomí o tom, jak celá banka funguje
  • Příjemné a dostupné místo práce s krásným výhledem na Praze 4 - Pankrác
  • Rozmanitou nabídku zaměstnaneckých benefitů, jejíž podobu si budete mít šanci sami ovlivnit dle vašich potřeb
  • Více vám řekne náš profil na www.atmoskop.cz

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3725013  Datum zveřejnění: 25.7.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.