Administrativní pracovník nákupu s NJ

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 10, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2016
Mzdové podmínky (brutto)
23-27000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Péče o sortiment (zadávání artiků do systému, aktualizace, příprava akcí atd.)
Příprava podkladů pro nákupčího (tabulky s přehledy, tvorba objednávek)
Komunikace s dodavateli (i v německém jazyce)
Komunikace s jinými odděleními
Překlady z a do NJ
Korektury etiket

Zaměstnanecké výhody, benefity

Zázemí stabilní společnosti
Odpovídající platové ohodnocení 23-27000 Kč/měsíc
Pracoviště na Praze 10

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Pro našeho klienta, německou společnost působící v oblasti FMCG, hledáme nového kolegu do Nákupu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

ekonomika

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Německý jazyk - úroveň C1
Znalosti programů MS Office (zejména MS Excel, MS outlook)
Dobré komunikační schopnosti
Znalost informačního systému Navision výhodou
Praxe na obdobné pozici výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2578798  Datum zveřejnění: 25.5.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23-27000