Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník s AJ, 25000 Kč/měsíc, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000 Kč/měsíc
25000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Informace o pracovní pozici:
Baví Vás administrativa? Chcete pracovat v menším kolektivu? Pokud ano, něco tu pro Vás máme.
Pro společnost zabývající se prodejem zboží pro výrobní společnosti hledáme vhodné kandidáty na pozici:
Administrativního pracovníka s AJ
Nástup ideálně ASAP.
Vaše náplň práce bude:
- zadávání dat do systému
- správa centrálního emailu a následné přerozdělení mailů konkrétním osobám
- zpracování nových objednávek v systému
- komunikace s obchodním oddělením, popř. zákazníky
- příprava nabídek v ERP systému
Baví Vás administrativa? Chcete pracovat v menším kolektivu? Pokud ano, něco tu pro Vás máme.
Pro společnost zabývající se prodejem zboží pro výrobní společnosti hledáme vhodné kandidáty na pozici:
Administrativního pracovníka s AJ
Nástup ideálně ASAP.
Vaše náplň práce bude:
- zadávání dat do systému
- správa centrálního emailu a následné přerozdělení mailů konkrétním osobám
- zpracování nových objednávek v systému
- komunikace s obchodním oddělením, popř. zákazníky
- příprava nabídek v ERP systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- roční bonusy
- notebook
- příspěvky na vzdělávání
- stravenky
- práci v příjemném malém kolektivu
- možnost dalšího profesního růstu
- roční bonusy
- notebook
- příspěvky na vzdělávání
- stravenky
- práci v příjemném malém kolektivu
- možnost dalšího profesního růstu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Společnost se zabývá obchodní činností
Společnost se zabývá obchodní činností
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- min. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- alespoň 3 roky praxe na obdobné pozici (v případě VŠ může být i absolvent)
- pokročilá znalost AJ
- prozákaznická orientace
- orientace na výsledek
- alespoň 3 roky praxe na obdobné pozici (v případě VŠ může být i absolvent)
- pokročilá znalost AJ
- prozákaznická orientace
- orientace na výsledek
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3331573
Datum zveřejnění: 9.3.2018
2018-03-09
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000 Kč/měsíc