Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní asistentka
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Americká farmaceutická společnost zaměřující se zejména na antivirotika hledá schopnou posilu do svého týmu. Hledáte zaměstnání ve společnosti, která má poslání? Máte zkušenosti na administrativních pozicích a mluvíte dobře anglicky? Jste pro aktivní a máte zájem o zázemí stabilní společnosti? Pokud ano, pokračujte ve čtení pro získání více informací ohledně pozice ADMINISTRATIVNÍ ASISTENTKY.
Náplň práce:
- Poskytuje administrativní a administrativní podporu skupině manažerů.
- Koordinace funkčních administrativních činnosti, které podporují klinická hodnocení, lékařské informace, prodej atd.
- Odpovědný za vedení kalendáře schůzek, schůzek a událostí.
- Plánování pracovních cest
- Účast na projektech, zajištění školení uživatelů atd.
- Zodpovědnost za koordinaci velkých akcí, které zahrnují plánování, organizaci a realizaci řady akcí. Spojuje se s hosty a přednášejícími, zajištění hotel,atd.
- Obvykle koordinuje přípravu ročního rozpočtu, kontroluje měsíční rozpočet, kontroluje a zkoumá odchylky.
- Koordinovat požadavky a činnosti spojené s leasingem automobilů
- Koordinovat správu kanceláří (kancelářské potřeby, koordinaci školení bezpečnosti kanceláří atd.)
Náplň práce:
- Poskytuje administrativní a administrativní podporu skupině manažerů.
- Koordinace funkčních administrativních činnosti, které podporují klinická hodnocení, lékařské informace, prodej atd.
- Odpovědný za vedení kalendáře schůzek, schůzek a událostí.
- Plánování pracovních cest
- Účast na projektech, zajištění školení uživatelů atd.
- Zodpovědnost za koordinaci velkých akcí, které zahrnují plánování, organizaci a realizaci řady akcí. Spojuje se s hosty a přednášejícími, zajištění hotel,atd.
- Obvykle koordinuje přípravu ročního rozpočtu, kontroluje měsíční rozpočet, kontroluje a zkoumá odchylky.
- Koordinovat požadavky a činnosti spojené s leasingem automobilů
- Koordinovat správu kanceláří (kancelářské potřeby, koordinaci školení bezpečnosti kanceláří atd.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- motivující plat
- stravenky
- home office
- flexibilní pracovní doba
- mezinárodní společnost
- kariérní růst
- lidský přístup
- stravenky
- home office
- flexibilní pracovní doba
- mezinárodní společnost
- kariérní růst
- lidský přístup
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
-
-
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Minimálně maturitní diplom plus administrativní zkušenost 3–5 let
- Pokročilé znalosti a zkušenosti s používáním řady kancelářských programů, jako jsou Excel, PowerPoint, Word,..
- Schopnost hovořit plynně anglicky a česky
- Vynikající slovní, písemné a mezilidské dovednosti
- Znalost a porozumění administrativních a kancelářských politik
- Silná pozornost k detailům
- Schopnost pracovat samostatně
- Schopnost řešit problémy a dotahovat je do konce
- Pokročilé znalosti a zkušenosti s používáním řady kancelářských programů, jako jsou Excel, PowerPoint, Word,..
- Schopnost hovořit plynně anglicky a česky
- Vynikající slovní, písemné a mezilidské dovednosti
- Znalost a porozumění administrativních a kancelářských politik
- Silná pozornost k detailům
- Schopnost pracovat samostatně
- Schopnost řešit problémy a dotahovat je do konce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3825414
Datum zveřejnění: 4.12.2019
2019-12-04
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Archivář, správce rejstříku, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.