Jak Vám poradíme?

Pracovník back office s němčinou (vhodné pro absolventy)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Dokončuješ své studium, jsi čerstvý absolvent nebo jen hledáš nové pracovní uplatnění? S přehledem zvládneš komunikaci v němčině a administrativní práce pro Tebe není překážkou? Pokud chceš zúročit své jazykové znalosti a rád bys využíval možnosti pracovat až 3 dny v týdnu z domova - skvělé, pak hledáme právě Tebe!

Jaká je náplň práce?
• administrativní práce v oblasti účetnictví či nákupu
• kontrola a zadávání dat
• práce v systému SAP
• denní komunikace v německém jazyce (e-maily/telefonicky)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• 5 týdnů dovolené
• možnost získat až 8 dní dovolení navíc
• příspěvek na stravné ve formě stravenek (v hodnotě 90 Kč)
• flexibilní pracovní dobu
• home office (až 3 dny v týdnu)
• benefit kartu (24 000 Kč ročně) – lze využít na firemní MŠ, kulturu, sport, penzijní připojištění,...
• firemní mateřskou školku
• multisport kartu za zvýhodněnou cenu

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Společnost patří mezi největší výrobce elektroniky na světě. Její mezinárodní vedení sídlí v Berlíně a Mnichově. Vyrábí a prodává na českém území elektrotechnické produkty a s nimi spojené služby.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• znalost německého jazyka (alespoň B2) – psaná i mluvená forma jazyka
• uživatelská znalost MS Office (především Excelu)
• znalost systému SAP je velké plus, ale pokud ne - nevadí, vše Tě naučíme

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3919651  Datum zveřejnění: 3.6.2020