Obchodní manažer pro ČR a SK

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Slovenská republika, Česká republika (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
živnost
Mzdové podmínky (brutto)
Od 54 000 Kč/měsícfix+bonusový systém

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste zkušený/á B2B obchodník/ce a angličtinu ovládáte na pokročilé úrovni (komunikace i psaní)? Oblast komponentů pro tiskárny a kopírky Vám není cizí ba naopak, jste v této oblasti již působil/a? Pokud hledáte novou pracovní výzvu a chcete pracovat v mezinárodním prostředí, pak určitě čtěte dále!

Co Vás na pozici čeká:
• získávání nových klientů a udržování kontaktu se stávajícími klienty (starost o oblast - Česká republika a Slovensko)
• příprava obchodních nabídek
• zodpovědnost za analýzu, koordinaci a provedení transakcí a poprodejní služby
• organizace a vedení schůzek s klienty, prezentace společnosti
• zastupování společnosti na mezinárodních veletrzích

Zaměstnanecké výhody, benefity

• stabilní práci v mezinárodní a velmi dynamicky se rozvíjející společnosti
• motivační systém finančního ohodnocení (fixní plat + bonusový systém)
• práce na IČO

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

We are a distributor of materials for printers and copiers that buys from many of the largest manufacturers in the world (original and compatible consumables for copiers, printers, and multifunction devices as well as raw materials and components for remanufacturing of laser and ink cartridges).

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• velmi dobrá komunikativní znalost anglického jazyka (alespoň B2) - mluvená i psaná forma
• prokazatelná a odpovídající praxe v obchodu a obchodní dovednosti (ideálně sortiment pro tiskárny, kopírky atd.)
• schopnost pracovat pod tlakem, vytrvalost a důslednost při dosahování cíle
• výborné komunikační a prezentační dovednosti (zastupování společnosti na různých veletrzích, prezentace společnosti)
• předchozí zkušenost se zahraničními klienty
• výhodou je znalost specifičnosti uvedeného trhu a kontaktů v tomto oboru (komponenty a sortiment pro tiskárny, kopírky)
• řidičský průkaz sk.B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz
ID: 3987674  Datum zveřejnění: 16.10.2020  Spodní hranice mzdy (brutto): 54 000 Kč/měsíc