Obchodní referent/ka - oblast dopravy - fixní mzda + bonusy

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Posilujeme obchodní tým pro mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy. Rádi ve svém týmu uvítáme kolegu/ kolegyni, kterého baví starat se o naše klienty, vytvářet jim nabídku šitou na míru a nebojí se oslovit nové klienty (pouze firemní zákazníci). Nejsme žádné call centrum, ale sehraný interní obchodní tým. Přidejte se k nám na pozici OBCHODNÍ REFERENT - KA

Co Vás čeká a nemine?
● každodenní e mailová a telefonická komunikace se stávajícími klienty - zodpovídáte jejich dotazy, nabídnete vhodné řešení
● oslovujete také nové potenciální klienty - zjistíte jaké služby jim vyhovují a sestavíte pro ně nabídku na míru dle jejích potřeb
● telefonujete pouze cca 30% pracovní doby,
● administrativa - připravujete nabídky a komunikujete emailem
● naší zákazníci jsou pouze firmy, které naše produkty a služby potřebují - zjednoduší jim podnikání

Zaměstnanecké výhody, benefity

● nadstandardní fixní mzda (dle vašich zkušeností)
● atraktivní kvartální a roční bonusy dle výsledků
● týden dovolené navíc
● 3 sick days
● 1 personal day - osobní volno
● roční kupon MHD
● flexipassy
● stravenky
● flexibilní pracovní doba
Těšit se můžete také na moc fajn kolektiv přátelských kolegů a kanceláře v Praze - kousek od metra Pankrác

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Koho hledáme?
Potřebujeme někoho kdo:

● má min SŠ vzdělání
● aspoň rok praxe v obchodě
● základy AJ nebo NJ (systémy v cizím jazyce) + spisovná čeština
● je komunikativní osobnost s tahem na branku a obchodním duchem
● dokáže aktivně naslouchat a má prozákaznický přístup
● důležitá je vytrvalost a chuť dotáhnout věci do konce
● ovládá uživatelsky PC (MS office)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

ID: 3992381  Datum zveřejnění: 27.10.2020