Obchodní asistent/ka - fixní mzda + bonusy

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Posilujeme obchodní tým pro mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy. Rádi ve svém týmu uvítáme kolegu/ kolegyni, kterého baví mluvit s klienty a umí si “otevřít dveře do firem (pouze firemní zákazníci). Nejsme žádné call centrum, ale sehraný interní obchodní tým. Přidejte se k nám na pozici OBCHODNÍ ASISTENTKA.

Co bude Vaším úkolem?
- každodenní komunikace s klienty
- budete pravou rukou kolegů - Obchodních zástupců v terénu
- vaším úkolem bude domluvit kolegům v rámci ČR obchodní schůzku s relevantní osobou na straně klienta
- plánování schůzek dle časových možností obchodníka
- aktualizace údajů ve firemní CRM databázi

Zaměstnanecké výhody, benefity

● nadstandardní fixní mzda (dle vašich zkušeností)
● atraktivní kvartální a roční bonusy dle výsledků
● týden dovolené navíc
● 3 sick days
● 1 personal day - osobní volno
● roční kupon MHD
● flexipassy
● stravenky
● flexibilní pracovní doba
Těšit se můžete také na moc fajn kolektiv přátelských kolegů a kanceláře v Praze - kousek od metra Pankrác

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Koho hledáme?
Potřebujeme někoho kdo:

● má min SŠ vzdělání
● aspoň rok praxe v obchodě/ zkušenost s domlouváním schůzek
● základy AJ nebo NJ (systémy v cizím jazyce) + spisovná čeština
● je komunikativní osobnost s tahem na branku
● nezalekne se prvotního odmítnutí
● důležitá je vytrvalost a chuť dotáhnout věci do konce
● ovládá uživatelsky PC (MS office)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

ID: 3992381  Datum zveřejnění: 30.3.2021