Sales Manager (region Olomoucko)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Olomoucký kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 Kč/měsíc+ bonusy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste zkušený/á B2B obchodník/ce a aktuálně se poohlížíte po nové pracovní výzvě? Baví Vás péče o stávající klienty, ale rádi se také vydáte do terénu získat klienty nové? Bez větších problémů se domluvíte a porozumíte anglicky (B1-B2)? Pokud Vás láká pracovat v jedné z předních světových přepravních společností, pak jste na správném místě a určitě čtěte dále!

Co Vás na pozici čeká:
• péče o stávající klienty a získávání nových klientů (v regionu Olomoucko)
• příprava, účast a vedení obchodních schůzek s klienty
• zodpovědnost za správné plnění obchodního plánu
• tvorba cenových nabídek
• možnost plánovat si vlastní práci - práce v terénu/home office

Zaměstnanecké výhody, benefity

• fixní mzda + atraktivní kvartální bonusy
• služební auto i k soukromým účelům
• 5 týdnů dovolené a také 3 sick days
• stravenky
• Cafeteria systém odměn
• karta Multisport
• pracovní nástroje - notebook, telefon
• možnost jazykového vzdělávání
• zvýhodněný tarif mobilního operátora (pro více čísel - možnost využít v rodině)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Společnost je jednou z předních světových přepravních společností.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• min. SŠ vzdělání
• alespoň 5 let zkušeností na obchodní pozici (ideálně B2B)
• výhodou je také zkušenost z oblasti logistiky
• bydliště v regionu Olomoucko
• výborné vyjednávací a komunikační dovednosti, ochota přinášet nový business
• komunikativní úroveň AJ (B1-B2) - na interní komunikaci ve společnosti, vstupní školení a je zde také možnost, že jeden z pohovorů bude v angličtině
• ŘP sk. B - aktivní řidič

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Veronika Michaličková
E-mail: poslat životopis
ID: 3998274  Datum zveřejnění: 10.11.2020  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc