Obchodní Manažer - Vysočina

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Kraj Vysočina (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/ dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Baví Vás obchod a čekali jste na zajímavou příležitost? Máme ji! Do českého obchodního týmu v rámci mezinárodní přepravní společnosti hledáme Account Managera pro region Vysočina. Hlavní náplní budou obchodní schůzky u nových i stávajících klientů a prodej služeb na základě jejich aktuálních potřeb. Skvělá zpráva je, že Vaše bonusy nejsou omezené žádným finančním stropem - takže vše záleží na Vaší šikovnosti a úspěchu!

Vaše práce bude:

- péče o stávající klienty B2B i získávání nových ve svěřeném regionu Vysočina (Humpolec, Velké Meziříčí, Jihlava, Žďár nad Sázavou)
- vedení osobních obchodních jednáních s manažery a řediteli společností
- budete zodpovědný za plnění obchodního plánu
- samozřejmostí je tvorba nabídek a vyjednávání a také pravidelný reporting District Managerovi
- spolupráce při řešení reklamací a plateb s ostatními kolegy napříč společností
- kombinace práce v terénu - osobní schůzky u klientů, z home office i kanceláře v Praze

Zaměstnanecké výhody, benefity

- fixní mzda
- atraktivní kvartální bonusy - unlimited
- pracovní nástroje - notebook, telefon
- služební auto i k soukromým účelům
- týden dovolené navíc
- caffeteria
- 3 sick days
- multisportka
- stravenky
- jazykové vzdělávání
- zvýhodněný tarif mobilního operátora (pro více čísel - možnost využít v rodině)
- pracovní smlouva na HPP - 1 rok s možností prodloužení na neurčito

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Mezinárodní přepravní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- min. SŠ vzdělání
- 3 - 5 let zkušeností na pozici obchodního zástupce (B2B)
- vynikající obchodní dovednosti a chuť prodávat
- analytické schopnosti, logické myšlení a zodpovědný a pečlivý přístup
- plynulou znalost češtiny
- komunikativní AJ ( min.B2) - na interní komunikaci s centrálou v zahraničí, školení a 2. kolo pohovoru bude také v angličtině
- ŘP sk. B - aktivní řidič
- bydliště v regionu - Vysočina

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

ID: 3999203  Datum zveřejnění: 12.11.2020  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc