Samostatná účetní

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Humpolec, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou, možný ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte zkušenosti s vedení kompletního účetnictví? Máte rád/a samostatnou práci a můžete nastoupit rychle? Pokud byste rád/a pracoval/a v moderní, mezinárodní firmě, kde Vám nabídneme stabilní práci v sehraném týmu kolegů, pak prosím čtěte dál!



na pozici vás čeká:

- vedení komplexního účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví a dalšími předpisy
- zpracování měsíčních závěrek v určeném termínu, zpracování podkladů pro manažerské reporty
- roční závěrka včetně závěrkových operací
- měsíční příprava a zpracování DPH, přiznání k silniční dani
- tvorba vydaných faktur v ERP softwaru a jejich distribuce, management pohledávek
- spolupráce s finančním úřadem, daňovými poradci a auditory
- statistické reporty, příprava podkladů pro intrastat

Zaměstnanecké výhody, benefity

co vám nabídneme:
- samostatnou a zajímavou práci v mezinárodní společnosti
- výborné mzdové podmínky
- 5 týdnů dovolené, stravenky
- vzdělávání a odborný růst – kurzy anglického jazyka, účast na odborných školeních
- aktivity navíc - cvičení s profesionálním trenérem, letní outdoorové aktivity, vánoční večírky a další teambuildingové akce

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

kovové polotovary

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

výroba

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Ostatní znalosti

POHODA - Pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

účetnictví

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- vzdělání ekonomického směru
- alespoň 3 roky praxe na podobné pozici
- zkušenosti a praxe s účetním softwarem POHODA podmínkou
- uživatelská znalost MS Office, pokročilá znalost MS Excel
- znalost daňové problematiky
- orientace v účetních a daňových zákonech
- alespoň základní znalost anglického jazyka
- zkušenost s prací v ERP softwaru výhodou
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.

Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4018039  Datum zveřejnění: 8.1.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc