Samostatná účetní

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Humpolec, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou, možný ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte zkušenosti s vedení kompletního účetnictví? Máte rád/a samostatnou práci a můžete nastoupit rychle? Pokud byste rád/a pracoval/a v moderní, mezinárodní firmě, kde Vám nabídneme stabilní práci v sehraném týmu kolegů, pak prosím čtěte dál!



na pozici vás čeká:

- vedení komplexního účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví a dalšími předpisy
- zpracování měsíčních závěrek v určeném termínu, zpracování podkladů pro manažerské reporty
- roční závěrka včetně závěrkových operací
- měsíční příprava a zpracování DPH, přiznání k silniční dani
- tvorba vydaných faktur v ERP softwaru a jejich distribuce, management pohledávek
- spolupráce s finančním úřadem, daňovými poradci a auditory
- statistické reporty, příprava podkladů pro intrastat

Zaměstnanecké výhody, benefity

co vám nabídneme:
- samostatnou a zajímavou práci v mezinárodní společnosti
- výborné mzdové podmínky
- 5 týdnů dovolené, stravenky
- vzdělávání a odborný růst – kurzy anglického jazyka, účast na odborných školeních
- aktivity navíc - cvičení s profesionálním trenérem, letní outdoorové aktivity, vánoční večírky a další teambuildingové akce

Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení

31.1.2021 (zbývá ještě 6 dnů)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

kovové polotovary

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

výroba

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Ostatní znalosti

POHODA - pokročilý

Počet let praxe

účetnictví

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- vzdělání ekonomického směru
- alespoň 3 roky praxe na podobné pozici
- zkušenosti a praxe s účetním softwarem POHODA podmínkou
- uživatelská znalost MS Office, pokročilá znalost MS Excel
- znalost daňové problematiky
- orientace v účetních a daňových zákonech
- alespoň základní znalost anglického jazyka
- zkušenost s prací v ERP softwaru výhodou
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Soňa Vančová
Tel.: +420778718086
E-mail: poslat životopis
ID: 4018039  Datum zveřejnění: 8.1.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc