Finanční kontrolor

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- tvorba divizních KPI reportů a ​identifikace potenciálních příprav forecastu
- vytvoření budgetu spolupráce při konsolidaci divizních dat
- spolupráce s interním auditem
- úzká spolupráce s kontrolory v rámci divize
- další finanční analýzy

Zaměstnanecké výhody, benefity

- stabilní práci v úspěšné nadnárodní společnosti
- možnost dalšího kariérního růstu
- prohloubení znalostí financí ve všech směrech a rozšížení praxe
- možnost spolupráce na nových akvizicích v rámci naší společnosti
- možnost dalšího vzdělávání – ACCA, jazykové kurzy
- práci v mladším kolektivu
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- Sodexo Cafeterie
- příspěvek na stravování

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Společnost, která se specializuje na inovované izolace a celkové řešení udržitelných budov po celém světe, hledá do svého týmu novou posilu na pozici finančního kontrolera. Máte pocit, že je na čase změnit pracovní prostředí? Chcete se realizovat ve firmě, která si staví své jméno na kvalitě a a je orientovaná na maximální spokojenost konečného zákazníka? Máte představu o ideálním pracovním prostředí, tam kde Vaše úsilí náležitě ocení a budou naslouchat Vaším novým nápadům i převzatým a posbíraným informací z Vaší pracovní praxe? Možná je tato nabídka Vaší novou správnou cestou za lepšími zítřky!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Ekonomie, Finance

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
SAP Basis - pokročilý
SAP Business Warehouse (BW) - pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ vzdělání ekonomického směru​min
- částečná praxe na obdobné pozici (finanční
analytik, controlling, reporting)
- odborné zkušenosti ze zahraniční firmy - výhodou
- pokročilá znalost anglického jazyka
- znalost MS Office – především Excel
- znalost SAP, BW - výhodou
- ŘP sk. B - aktivní řidič – pro případné služební cesty

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 38 zemích, v jeho 4 861 pobočkách pracuje více než 38 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 649 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2010. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 38 countries, our 38,000 corporate employees work in 4,861 branches and inhouse locations to employ more than 649,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad human forward.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

ID: 4019727  Datum zveřejnění: 13.1.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc