Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora s NJ (junior, medior i senior)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
Od 32 000 Kč/měsíc• plat 30-36000 Kč • fixní bonus 1000 Kč • výkonnostní bonus 2000 Kč
Od 32 000 Kč/měsíc• plat 30-36000 Kč • fixní bonus 1000 Kč • výkonnostní bonus 2000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chtěli byste ve své práci využít jazyky? Hledáte stabilní práci s platem 32-38000 Kč? Nemáte zatím moc zkušeností nebo Vás už naopak v oblasti administrativy či podpory nic nezaskočí? Pojďte pracovat do fajn kolektivu progresivní mezinárodní firmy s nejnovějšími kancelářemi v centru Brna.
co vás čeká?
• poskytování administrativní a základní technické podpory zaměstnancům klienta
• využívání angličtiny a němčiny po celou pracovní dobu
• převážně psaná, ale i mluvená forma komunikace (emaily, ticketovací systém a občasné telefonáty)
co vás čeká?
• poskytování administrativní a základní technické podpory zaměstnancům klienta
• využívání angličtiny a němčiny po celou pracovní dobu
• převážně psaná, ale i mluvená forma komunikace (emaily, ticketovací systém a občasné telefonáty)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• plat 30-36000 Kč
• fixní bonus 1000 Kč
• výkonnostní bonus 2000 Kč
• 5 týdnů dovolené
• stravenky
• multisport karta
• jazykové kurzy
• moderní kanceláře v centru Brna
• pomoc s relokací
• fixní bonus 1000 Kč
• výkonnostní bonus 2000 Kč
• 5 týdnů dovolené
• stravenky
• multisport karta
• jazykové kurzy
• moderní kanceláře v centru Brna
• pomoc s relokací
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• angličtina na úrovni B2
• němčina na úrovni B2
• ochota pracovat na různé směny
• zkušenosti s administrativou/zákaznickou podporou/helpdeskem jsou výhodou
• němčina na úrovni B2
• ochota pracovat na různé směny
• zkušenosti s administrativou/zákaznickou podporou/helpdeskem jsou výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4024183
Datum zveřejnění: 22.1.2021
2021-01-22
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 32 000 Kč/měsíc