Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka celního oddělení - brigáda na 3 měsíce, 120-150 Kč na hodinu+stravenky
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Nové Butovice, Praha 13, Česko
Nové Butovice, Praha 13, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 120 Kč/hod.
Od 120 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náš klient, mezinárodní logistická společnost hledá výpomoc na cca 3 měsíce na oddělení celních deklarací.
Náplň práce:
administrativní podpora celních deklarací
konsolidované clení – administrativní support
příprava odbavování v interním systému
podpora celních deklarantů
Co od vás očekáváme:
SŠ vzdělání
AJ (minimálně na úrovni porozumění, čím lepší znalost, tím větší pravděpodobnost dalšího uplatnění)
spolehlivost a profesionalita
PC zdatnost
ochota pracovat ve dvousměnném provozu - počátek a konec směny 07.00 – 16.00/ 16.00 – 24.00
nutno odpracovat 40 hodin týdně, jedná se o krátkodobé HPP
Náplň práce:
administrativní podpora celních deklarací
konsolidované clení – administrativní support
příprava odbavování v interním systému
podpora celních deklarantů
Co od vás očekáváme:
SŠ vzdělání
AJ (minimálně na úrovni porozumění, čím lepší znalost, tím větší pravděpodobnost dalšího uplatnění)
spolehlivost a profesionalita
PC zdatnost
ochota pracovat ve dvousměnném provozu - počátek a konec směny 07.00 – 16.00/ 16.00 – 24.00
nutno odpracovat 40 hodin týdně, jedná se o krátkodobé HPP
Zaměstnanecké výhody, benefity
hodinovou mzdu 120Kč + 30 Kč
stravenky v hodnotě 70 Kč
pracoviště Praha- Nové Butovice
možnost nastoupit ihned
stravenky v hodnotě 70 Kč
pracoviště Praha- Nové Butovice
možnost nastoupit ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Náš klient, mezinárodní logistická společnost.
Náš klient, mezinárodní logistická společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4025743
Datum zveřejnění: 27.1.2021
2021-01-27
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 120 Kč/hod.