Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Hledá se němčinář/ka (až 42 000 CZK)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
34 000 - 42 000 Kč/měsíc
34 000 - 42 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
baví tě komunikace s lidmi? mluvíš německy i anglicky? Rád/a lidem pomáháš? Pokud jsi odpověděl/a 3x ano, tak je tato práce přesně pro tebe. Pokud máš ještě navíc nějaké zkušenosti s podobnou prací, tak jsi ideálním kandidátem/kandidátkou.
Náš klient je mezinárodní společnost s pobočkou v Brně poskytující podporu společnostem po celém světě.
Náplň práce
• budeš si psát a volat s německy mluvícími zaměstnanci
• poskytneš jim podporu při řešení administrativních a lehce technicky orientovaných požadavků
• pokud by se jednalo o něco složitějšího, předáš požadavek na vyšší level podpory
Náš klient je mezinárodní společnost s pobočkou v Brně poskytující podporu společnostem po celém světě.
Náplň práce
• budeš si psát a volat s německy mluvícími zaměstnanci
• poskytneš jim podporu při řešení administrativních a lehce technicky orientovaných požadavků
• pokud by se jednalo o něco složitějšího, předáš požadavek na vyšší level podpory
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 34 000 - 40 000 Kč měsíčně
• a až 2000 Kč výkonnostní bonus
• 5 týdnů volna
• stravenky (100 Kč)
• multisportku
• moderní kanceláře
• jazykové kurzy
• a až 2000 Kč výkonnostní bonus
• 5 týdnů volna
• stravenky (100 Kč)
• multisportku
• moderní kanceláře
• jazykové kurzy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• němčina a angličtina na dobré, komunikativní úrovni
• předchozí zkušenost s podobnou pozicí je výhodou
• základní znalost PC
• předchozí zkušenost s podobnou pozicí je výhodou
• základní znalost PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4032373
Datum zveřejnění: 20.4.2021
2021-04-20
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 34 000 Kč/měsíc