Obchodní referent/ka

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Staňte se součástí společnosti, kde se vymýšlí a vyrábí originální, kreativní a užitečná řešení, které používají děti i dospělí po celém světe. Na pozici Inside sales administrátor/ka budete koordinovat komunikaci a tok informací mezi obchodními pobočkami, vývojovým centrem a výrobou.

co je na společnosti zajímavé?

je lídrem na světovém trhu od USA po Čínu.
většina produktů se vyrábí v Česku a odsud se vyvážejí a instalují po celém světě
velká část vývoje a designu je právě v Brně

náplň práce:

správa požadavků a termínů a časových rámců mezi sales pobočkami, designéry a výrobou
správa nových produktů a projektů ve výrobním systému (ERP) a prodejním systému
vytváření kusovníku
práce s intranetem
hlášení spotřeby materiálu a výrobních nákladů

Zaměstnanecké výhody, benefity

práci ve stabilní mezinárodní společnosti, která neustále roste a sílí
5 týdnů dovolené
bezvadný tým
možnost podílet se vzniků produktů, které milují děti a hraví lidé po celém světě
Multisport, jazykové kurzy, dotované stravování, firemní akce
pracoviště Brno-Slatina

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Společnost je lídrem na světovém trhu od USA po Čínu.
většina produktů se vyrábí v Česku a odsud se vyvážejí a instalují po celém světě
velká část vývoje a designu je právě v Brně

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

středoškolské / vysokoškolské vzdělání
zkušenosti na podobné pozici
obchodní předpoklady
technické zázemí je výhodou
velmi dobrá znalost angličtiny
zkušenosti s ERP systémem jsou výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr v poskytování personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Barbora Kinclová
E-mail: poslat životopis
ID: 4033814  Datum zveřejnění: 15.2.2021