Inside sales specialist - chemie

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Aktuálně hledáme posilu do interního obchodního týmu na pozici Inside Sales Specialist.

Vaším úkolem bude prodej sortimentu se zaměřením na průmyslové a analytické laboratoře. Budete v každodenním emailovém a telefonickém kontaktu se zákazníky. Pečovat budete o stávající klienty a také součástí vaší odpovědnosti bude vyhledávání nových příležitostí. Samozřejmostí je monitorování a zabezpečení potřeb svěřených zákazníků, taktéž získávání a zpracování informací o trhu. Samostatně povedete obchodní případy.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Proč do toho jít s námi?
V naší společnosti vždy existují příležitosti „změnit svět“. Podpoříme plnění Vašich ambicí a naše rozmanité portfolio nabídne různé typy rozvoje kariéry směřující k hledání nových možností. Věříme ve Vaši zodpovědnost a rádi Vás podpoříme při hledání vlastní cesty, která odpovídá Vašim aspiracím a životním prioritám. Také vás čeká:

- atraktivní finanční ohodnocení
- roční bonusy na základě vašich výsledků
- pestrý balíček benefitů
- možnost pracovat převážně z home office
- krásné zázemí v kancelářích na Praze 4

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků

Naše tři obchodní odvětví:
zdravotnictví,
biologie a
výkonnostní materiály

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

chemie

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ vzdělání v oblasti přírodních věd (například analytická chemie, biochemie či mikrobiologie) - podmínkou
- obchodní talent, praxe z prodejní pozice výhodou
- praktické zkušenosti z laboratorní praxe výhodou
- orientaci na zákazníka a na splnění cílů
- schopnost sebeřízení, práce s časem, určení priorit
- flexibilní, dynamická, samostatná a komunikativní osobnost
- ochota učit se a vzdělávat
- schopnost a ochota práce v týmu
- znalost AJ slovem i písmem - min. B2 - zejména na školení, interní komunikaci
- uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Power Point)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr v poskytování personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Martina Knoblochová
E-mail: poslat životopis
ID: 4034739  Datum zveřejnění: 17.2.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc