Relationship Manager - plynulá AJ

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
75 000 - 100 000 Kč/měsícatraktivní fixní část platu + bonusové ohodnocení

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

● akvizice nových klientů v rámci ČR v oblasti SME a large corporates, kteří řeší svoje potřeby v oblasti financování M&A a zabezpečení provozního kapitálu
● péče o stávající portfolio korporátních klientů především v oblasti SME s důrazem na prodej nových produktů
● prodej produktů a služeb banky a jejich partnerů v rámci poskytování konzultací při finančních transakcích
● budování a udržování vztahů s klienty
● portfolio management u jednotlivých klientů
● spolupráce s risk managementem, produktovými specialisty a dalšími odděleními banky
● příprava úvěrové dokumentace a úvěrových návrhů
● zodpovědnost za dosahování stanovených cílů v rámci objemů prodeje a kvality portfolia

Zaměstnanecké výhody, benefity

● flexibilní pracovní doba
● 5 týdnů dovolené + 6 dní sickdays
● propracovaný systém benefitů: stravenky v hodnotě 200 Kč/den, Multisport karta, jazyková výuka
● moderní kanceláře na Praze 4

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Významná mezinárodní banka, která obsluhuje korporátní klientelu v ČR a zahraničí se sídlem v Praze.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Office - pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

Relationship Manager
6

Osobnostní předpoklady a dovednosti

● předchozí praxe na pozici Relationship managera v bankovní instituci 6-7 let
● pokročilá znalost finančních produktů v oblasti projektového financování, pracovního kapitálu, financování nemovitostí (hypotéky)
● znalost úvěrových limitů a regulací v rámci ČR
● zkušenost s komplexním úvěrovým procesem - vyhodnocování bonity klienta, příprava úvěrových linek, due-diligence zpráv, po-úvěrových postupů
● plynulá AJ (výběrové řízení kompletně v AJ), ČJ na úrovni rodilého mluvčího
● pokročilá znalost MS Office: Word, Excel, PowerPoint

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

ID: 4039388  Datum zveřejnění: 14.4.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 75 000 Kč/měsíc