Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent/ka objednávek (módní doplňky high-end značek, AJ)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 36 000 Kč/měsíc- fix + variabilní složka
Od 36 000 Kč/měsíc- fix + variabilní složka
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste člověk, kterého láká práce s luxusními módními doplňky high-end značek? Máte zkušenost s řízením objednávek? Budete odpovědní nejen za včasné a přesné vyřízení objednávek, ale také za zajištění zákaznické spokojenosti. Do našich kanceláří v Brně hledáme akčního člověka, který bude novým členem našeho obchodního týmu - pokud Vás tato nabídka zaujala, určitě nám o sobě dejte vědět!
co bude náplní práce:
• práce v systému, správa kmenových dat zákazníka (včasné zpracování, přesnost a správnost údajů)
• zodpovědnost za správu objednávek (od získání objednávky až po zadání objednávky)
• řídit správný tok objednávek (přímý kontakt s plánováním, logistikou a zákazníkem)
• zodpovědnost za nevyřízené položky a reklamace zboží v souladu s obchodními podmínkami
• aktivní zapojení do organizačních aktivit i prodejních akcí (prezentace, příprava školení atd.)
• pravidelný reporting, návrhy za účelem zlepšení postupů a procesů souvisejících se zákaznickými službami
• účast na ad hoc aktivitách/projektech, které souvisí s prodejem
co bude náplní práce:
• práce v systému, správa kmenových dat zákazníka (včasné zpracování, přesnost a správnost údajů)
• zodpovědnost za správu objednávek (od získání objednávky až po zadání objednávky)
• řídit správný tok objednávek (přímý kontakt s plánováním, logistikou a zákazníkem)
• zodpovědnost za nevyřízené položky a reklamace zboží v souladu s obchodními podmínkami
• aktivní zapojení do organizačních aktivit i prodejních akcí (prezentace, příprava školení atd.)
• pravidelný reporting, návrhy za účelem zlepšení postupů a procesů souvisejících se zákaznickými službami
• účast na ad hoc aktivitách/projektech, které souvisí s prodejem
Zaměstnanecké výhody, benefity
• možnost výběru produktu z portfolia
• zaměstnanecké slevy
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na zdravotní/penzijní pojištění
• možnost dalšího vzdělávání, seberozvoje a růstu
• práce na zajímavých projektech
• zaměstnanecké slevy
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na zdravotní/penzijní pojištění
• možnost dalšího vzdělávání, seberozvoje a růstu
• práce na zajímavých projektech
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Zahraniční společnost, která obchoduje s luxusními módními doplňky (brýle, sluneční brýle, obroučky).
Zahraniční společnost, která obchoduje s luxusními módními doplňky (brýle, sluneční brýle, obroučky).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ vzdělání v ekonomickém oboru je výhodou
• 1-2 roky praxe na podobné pozici (správa objednávek, vyřizování objednávek, práce v SAP, zákaznický servis)
• předchozí zkušenost v módním/kosmetickém/luxusním průmyslu je vítána
• znalost systému SAP
• jazykové znalosti: čeština (povinné), angličtina (B2) - komunikativní úroveň
• 1-2 roky praxe na podobné pozici (správa objednávek, vyřizování objednávek, práce v SAP, zákaznický servis)
• předchozí zkušenost v módním/kosmetickém/luxusním průmyslu je vítána
• znalost systému SAP
• jazykové znalosti: čeština (povinné), angličtina (B2) - komunikativní úroveň
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4043820
Datum zveřejnění: 9.3.2021
2021-03-09
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 36 000 Kč/měsíc