Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník/pracovnice zákaznického servisu s AJ/NJ
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Hradec Králové, Česko
Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost, která je předním výrobcem izolačních systémů a střešních panelů, hledá do své firmy nového člena týmu na pozici Pracovníka technického servisu. Jste ideálním člověkem, pokud umíte komunikovat anglickým a německým jazykem na pokročilé úrovni, máte zkušenosti na obdobné pozici nebo rádi pomáháte a komunikujete s lidmi, jste uživatelem pravidelným uživatelem PC, který se v něm s přehledem orientuje a využívá ho k usnadnění práce a nejdůležitější? Jste hráč s týmovým duchem!
Náplň práce
- dodaní zboží zákazníkovi v požadovaném termínu
- každodenní interní komunikace s centrálním oddělením logistiky (nákup
materiálu), plánováním výroby (termíny výroby)
- koordinace jednotlivých dodávek a projektů
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností (tzn. finance - fa,
dobropisy, oddělení kvality - reklamace)
Náplň práce
- dodaní zboží zákazníkovi v požadovaném termínu
- každodenní interní komunikace s centrálním oddělením logistiky (nákup
materiálu), plánováním výroby (termíny výroby)
- koordinace jednotlivých dodávek a projektů
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností (tzn. finance - fa,
dobropisy, oddělení kvality - reklamace)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů řádné dovolené
- firemní kantýna a stravování – Výběr je ze 4 jídel a ceny firma dotuje
- Cafeteria
- výuka cizích jazyků – v rámci pracovní doby poskytujeme námi placenou výuku
cizích jazyků
- parkoviště, kolárna, zastávka MHD Kingspan
- možnost Home office
- zajištění osobního i profesní růstu
- flexibilní pracovní doba
- práci v příjemném kolektivu odborníků v úspěšné nadnárodní společnosti
- odborná školení a možnost dalšího vzdělávání
- služební telefon, notebook
- další benefity zaměstnaneckého programu firmy
- firemní kantýna a stravování – Výběr je ze 4 jídel a ceny firma dotuje
- Cafeteria
- výuka cizích jazyků – v rámci pracovní doby poskytujeme námi placenou výuku
cizích jazyků
- parkoviště, kolárna, zastávka MHD Kingspan
- možnost Home office
- zajištění osobního i profesní růstu
- flexibilní pracovní doba
- práci v příjemném kolektivu odborníků v úspěšné nadnárodní společnosti
- odborná školení a možnost dalšího vzdělávání
- služební telefon, notebook
- další benefity zaměstnaneckého programu firmy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4045598
Datum zveřejnění: 27.4.2021
2021-04-27
lokalita: Hradec Králové Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc