Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Accounts receivable s němčinou a angličtinou (Brno)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc- bonusy
Od 30 000 Kč/měsíc- bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte již zkušenosti se zpracováním faktur nebo jiných účetních úkolů? Nutností pro nás bude pokročilá znalost německého a anglického jazyka, protože budete neustále v kontaktu s našimi zákazníky. Pokud Vás láká práce pro mezinárodní společnost v kancelářích blízko centra měst, pak pro Vás máme skvělou příležitost!
co bude náplní práce:
• komunikace s našimi B2B zákazníky, aby bylo zajištěno včasné zaplacení faktur (upozornit na pohledávky po splatnosti, případně i dopředu upozornit na blížící se datum splatnosti)
• spolupráce s interními odděleními při řešení problémů našich zákazníků, které zdržují platby (např. problémy s fakturací nebo cenové spory) prostřednictvím e-mailů, schůzek či konferenčních hovorů
• správa zákaznických účtů z hlediska účetnictví (odsouhlasení otevřených položek s AP týmy zákazníků, objasnění přijatých plateb, započtení,...)
co bude náplní práce:
• komunikace s našimi B2B zákazníky, aby bylo zajištěno včasné zaplacení faktur (upozornit na pohledávky po splatnosti, případně i dopředu upozornit na blížící se datum splatnosti)
• spolupráce s interními odděleními při řešení problémů našich zákazníků, které zdržují platby (např. problémy s fakturací nebo cenové spory) prostřednictvím e-mailů, schůzek či konferenčních hovorů
• správa zákaznických účtů z hlediska účetnictví (odsouhlasení otevřených položek s AP týmy zákazníků, objasnění přijatých plateb, započtení,...)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 5 týdnů dovolené, sick days
• stravenky
• poukazy Flexipass 500 Kč nebo Multisport karta
• motivující plat a roční bonusy
• ACCA kurzy
• Oslavte své narozeniny! (den volna)
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na jazykové/odborné kurzy 5 000 Kč
• příspěvek na důchodové a životní pojištění
• zvýhodněné mobilní tarify
• příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra města
• občerstvení na pracovišti
• stravenky
• poukazy Flexipass 500 Kč nebo Multisport karta
• motivující plat a roční bonusy
• ACCA kurzy
• Oslavte své narozeniny! (den volna)
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na jazykové/odborné kurzy 5 000 Kč
• příspěvek na důchodové a životní pojištění
• zvýhodněné mobilní tarify
• příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra města
• občerstvení na pracovišti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Jsme jeden z předních poskytovatelů produktů pro stlačování a vakuování vzduchu. Ze skromných začátků malé firmy v srdci Spojených států jsme vyrostli v diverzifikovanou společnost působící po celém světě. Naše brněnská pobočka zajišťuje administrativní a finanční služby.
Jsme jeden z předních poskytovatelů produktů pro stlačování a vakuování vzduchu. Ze skromných začátků malé firmy v srdci Spojených států jsme vyrostli v diverzifikovanou společnost působící po celém světě. Naše brněnská pobočka zajišťuje administrativní a finanční služby.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• pokročilá úroveň německého jazyka (B2 a vyšší) a anglického jazyka (B2 a vyšší)
• předchozí praxe na oddělení zákaznických služeb, financí nebo prodeje je vítána
• uživatelská znalost MS Excel (především kontingenční tabulky a VLOOKUP, vám mohou být velmi nápomocné a usnadnit práci)
• hledáme týmového hráče, který přebírá odpovědnost za své portfolio zákazníků, ale na druhé straně si je vědom, že týmová spolupráce je klíčovým prvkem úspěchu
• zkušenost s Microsoft Dynamics Axapta/SAP/GetPaid jsou výhodou, ale ne nutností
• předchozí praxe na oddělení zákaznických služeb, financí nebo prodeje je vítána
• uživatelská znalost MS Excel (především kontingenční tabulky a VLOOKUP, vám mohou být velmi nápomocné a usnadnit práci)
• hledáme týmového hráče, který přebírá odpovědnost za své portfolio zákazníků, ale na druhé straně si je vědom, že týmová spolupráce je klíčovým prvkem úspěchu
• zkušenost s Microsoft Dynamics Axapta/SAP/GetPaid jsou výhodou, ale ne nutností
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4047835
Datum zveřejnění: 17.3.2021
2021-03-17
lokalita: Brno Pozice: Fakturant, Referent správy pohledávek, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Specialista pohledávek Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc