Sales Support (Brno, módní doplňky high-end značek, SAP)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste člověk, kterého láká práce s luxusními módními doplňky high-end značek? Máte zkušenost se zpracováním objednávek? Budete odpovědní nejen za včasné a přesné vyřízení objednávek, ale také za zajištění zákaznické spokojenosti. Do našich kanceláří v Brně hledáme akčního člověka, který bude novým členem našeho obchodního týmu - pokud Vás tato nabídka zaujala, určitě nám o sobě dejte vědět!

co bude náplní práce:
• práce v systému, správa kmenových dat zákazníka (včasné zpracování, přesnost a správnost údajů)
• zodpovědnost za správu objednávek (od získání objednávky až po zadání objednávky)
• řídit správný tok objednávek (přímý kontakt s plánováním, logistikou a zákazníkem)
• zodpovědnost za nevyřízené položky a reklamace zboží v souladu s obchodními podmínkami
• aktivní zapojení do organizačních aktivit i prodejních akcí (prezentace, příprava školení atd.)
• pravidelný reporting, návrhy za účelem zlepšení postupů a procesů souvisejících se zákaznickými službami
• účast na ad hoc aktivitách/projektech, které souvisí s prodejem

Zaměstnanecké výhody, benefity

• možnost výběru produktu z portfolia
• zaměstnanecké slevy
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na zdravotní/penzijní pojištění
• možnost dalšího vzdělávání, seberozvoje a růstu
• práce na zajímavých projektech

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Zahraniční společnost, která obchoduje s luxusními módními doplňky (brýle, sluneční brýle, obroučky).

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• VŠ vzdělání v ekonomickém oboru je výhodou
• 1-2 roky praxe na podobné pozici (správa objednávek, vyřizování objednávek, práce v SAP, zákaznický servis)
• předchozí zkušenost v módním/kosmetickém/luxusním průmyslu je vítána
• znalost systému SAP
• jazykové znalosti: čeština (povinné), angličtina (B2) - komunikativní úroveň

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Veronika Michaličková
E-mail: poslat životopis
ID: 4061441  Datum zveřejnění: 14.4.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc