Manažer kvality, BOZP a EMS (komunikativní AJ)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Humpolec, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 50 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste zkušený člověk z oblasti kvality, BOZP a EMS? Máte rád/a různorodou práci plnou výzev a angličtina pro Vás není problém? Pokud byste rád/a pracoval/a v moderní, mezinárodní firmě, kde Vám nabídneme stabilní práci v sehraném týmu kolegů, pak prosím čtěte dál!

Co bude náplní práce:
• celková zodpovědnost za systém řízení jakosti, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a systému ochrany životního prostředí
• dbát o proces řízené dokumentace v souladu s normami ve společnosti
• vedení malého týmu
• implementace systému kvality ve výrobě
• zajištění legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a EMS
• interní, dodavatelské a zákaznické audity, jednání s kontrolními orgány
• nastavování preventivních opatření v oblasti kvality a dohled nad nápravnými opatřeními
• starost o proces reklamací

Zaměstnanecké výhody, benefity

• 5 týdnů dovolené
• stravenky
• stabilní práci v menší mezinárodní firmě, skvělý kolektiv
• možnost účasti na odborném vzdělávání (školení, kurzy)
• jazykové vzdělávání (kurzy anglického jazyka)
• další zdraví i duchu prospěšné aktivity - cvičení s profesionálním trenérem, letní outdoorové aktivity, vánoční večírky, teambuildingy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Mezinárodní společnost zabývající se výrobou vybavení pro logistická centra.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• předchozí praxe v oblasti kvality, alespoň 3 roky (ideálně ve strojírenství)
• zkušenost s vedením menšího týmu lidí
• znalost ISO 9001, 14001 a 180001
• uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
• komunikativní úroveň angličtiny
• výhodou je vzdělání v oblasti strojírenství

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Veronika Michaličková
E-mail: poslat životopis
ID: 4069113  Datum zveřejnění: 26.4.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc