Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent pro správu objednávek a forecasty (junior, AJ)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste aktivní, komunikativní a pečlivý člověk, který si dokáže zorganizovat práci a zvládne v Excelu používat nejrůznější funkce, které mu usnadní práci? Komunikace v angličtině je běžnou součástí Vašeho života? Pokud se právě poohlížíte po nové pracovní výzvě, ale nemáte ještě tolik zkušeností, nevadí, vše Vás naučíme! Dejte nám o sobě vědět!
co bude náplní Vaší práce:
• zodpovědnost za efektivní komunikaci se zákazníkem (řešení celého procesu objednávek)
• zajištění včasného dodání zboží k zákazníkovi (komunikace s dalšími odděleními interně)
• pravidelná kontrola objednávek, práce s forecasty, tvorba reportů
• řešení změn v objednávce (datum dodání, množství produktů atd.) a případných reklamací
co bude náplní Vaší práce:
• zodpovědnost za efektivní komunikaci se zákazníkem (řešení celého procesu objednávek)
• zajištění včasného dodání zboží k zákazníkovi (komunikace s dalšími odděleními interně)
• pravidelná kontrola objednávek, práce s forecasty, tvorba reportů
• řešení změn v objednávce (datum dodání, množství produktů atd.) a případných reklamací
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na stravování
• MultiSport karta
• zaměstnanecké slevy na firemní produkty (50% sleva)
• mobilní telefon
• příspěvek na stravování
• MultiSport karta
• zaměstnanecké slevy na firemní produkty (50% sleva)
• mobilní telefon
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost má dlouholetou tradici a tedy i mnoho zkušeností s výrobou kosmetických přípravků. Naše výroba a vývoj jsou zaměřeny především na oblast tělové kosmetiky, péče o pleť, opalovacích přípravků, make-upů, balzámů na rty a zdravotnických prostředků.
Společnost má dlouholetou tradici a tedy i mnoho zkušeností s výrobou kosmetických přípravků. Naše výroba a vývoj jsou zaměřeny především na oblast tělové kosmetiky, péče o pleť, opalovacích přípravků, make-upů, balzámů na rty a zdravotnických prostředků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• vysokoškolské vzdělání (Bc., Mgr.) ekonomického, obchodního směru
• předchozí zkušenost na zákaznické/administrativní/obchodní pozici je výhodou, rádi Vás však vše potřebné naučíme
• AJ (B2 a vyšší) - komunikativní úroveň pro každodenní užití (mluvená/psaná)
• MS Office (především pokročilá znalost Excel), Outlook
• předchozí zkušenost na zákaznické/administrativní/obchodní pozici je výhodou, rádi Vás však vše potřebné naučíme
• AJ (B2 a vyšší) - komunikativní úroveň pro každodenní užití (mluvená/psaná)
• MS Office (především pokročilá znalost Excel), Outlook
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4081617
Datum zveřejnění: 14.5.2021
2021-05-14
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.