Manažer bankovní pobočky v Pardubicích

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Pardubice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Věděli jste vždycky, že řídit tým je vaši silnou stránkou, a ověřili jste si to i ve své pracovní kariéře?
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou?
Pak je tato pozice určena právě vám.

Naším klientem je společnost, která se významně odlišuje od ostatních, a to jak přístupem ke svým klientům a práci, tak hlavně také k zaměstnancům.

Očekávat v ní můžete detailní a otevřenou komunikaci, nechuť k politikaření a byrokracii. Manažery, kteří se neschovávají před svými týmy, flexibilitu, individuální rozvoj dle potřeby každého, přátelství a odvahu.

Co tedy bude náplní vaší práce?

- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a
vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život


Co od vás očekáváme

- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky

Zaměstnanecké výhody, benefity

Příležitost pracovat pro společnost, která má opravdu unikátní firemní kulturu
Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Stabilní, dynamická finanční společnost s unikátní firemní kulturou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Office - pokročilý

Počet let praxe

vedoucí týmu
2

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
11000 Praha 1
http://www.randstad.cz
ID: 4108165  Datum zveřejnění: 22.6.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc