Internal Affairs Associate (Praha, AJ,NJ, administrativa)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
1.8.2021

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro naše klienta, zajímavou IT společnost, která má mnoho klientů z různých oborů, kterým poskytuji IT support, hledáme nového kolegu či kolegyni na administrativně a koordinačně zaměřenou pozici.

Co všechno bude ve Vaší náplni práce?

starost o chod kanceláře (kancelářské potřeby a komunikace s dodavateli, péče o návštěvy, komunikace s facility managementem atd.)
pomoc s administrací interních projektů - plánování projektu, fakturace, spolupráce s manažery projektů
asistentce externím i interním zaměstnancům (služební cesty, požadavky na školení, výdaje; kontakt pro komunikaci v rámci společnosti)
organizace služebních cest (rezervace letenek / letenek, ubytování atd.), příprava vyúčtování služební cesty a další s tím spojené úkoly
správa objednávek (PO)
úzká spolupráce s finančním oddělením společnosti i dalšími týmy
příležitostná asistentce managementu společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

pestrou škálu činností, úkolů a projektů
další rozvoj a profesní rozvoj
přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
benefity jako 5 týdnů dovolené, placené sick days, stravenky, občerstvení
moderní pracoviště nedaleko stanice metra Pankrác
nástup 1.8.2021

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

IT společnost, která má mnoho klientů z různých oborů, kterým poskytuji IT support

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Počet let praxe

0

Osobnostní předpoklady a dovednosti

zkušenosti na v administrativní pozici - min. 2 roky, nejlépe v mezinárodní společnosti
samostatnost a systematický způsob práce, schopnost práce v týmu, spolehlivost
schopnost plynule komunikovat v češtině / slovenštině a angličtině (mluvené i písemné), němčina je bonus

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Barbora Kinclová
E-mail: poslat životopis
ID: 4123578  Datum zveřejnění: 15.7.2021