Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník/ce back ofice
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Nusle, Praha 4, Česko
Nusle, Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která nabízí krátkodobý i dlouhodobý operativní leasing na míru, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Pracovník Back Office.
Baví tě obchod, ale nemáš dostatečné zkušenosti?
Jsi komunikativní, dorozumíš se anglicky a poradíš si s tabulkami v Excelu?
Pak čti dále !
Co bude tvou náplní práce:
- Scanování, zakládání - máš pod palcem evidenci a zpracování všech faktur a různých reportů
- Rychle, přesně a s láskou obsluhuješ kopírku a podobná moderní IT vybavení, skenuješ ,zpracováváš a zakládáš
- Občas vypomáháš s dalšími kancelářskými pracemi, převážně s office managementem
- Řešíš drobné operativní bojové úkoly s úsměvem na rtech
co vám nabídneme:
- 5-6 týdnů dovolené, 4 sick days ročně, flexibilní pracovní doba
- Perfektní tým opravdových nadšenců
- Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se
- Investice do tvého vzdělávání, rozvoje i jazyků, podporu kariérního růstu v rámci společnosti (a nejen v Čechách)
- Kvalitní káva k dispozici neustále
- Stravenky, připojištění a další klasické benefity, které bereme jako samozřejmost
- Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
- Lokalita: Praha 4 - Nusle
co od vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání - ideálně ekonomického směru
- Baví tě klasická administrativa a dokážeš se opravdu soustředit
- AJ - komunikativní úroveň, B2
- Uživatelská znalost MS Office (Excel a Outlook především) v tvém životopise znamená, že s aplikacemi opravdu pracuješ
- Řidičský průkaz sk. B -výhodou
Baví tě obchod, ale nemáš dostatečné zkušenosti?
Jsi komunikativní, dorozumíš se anglicky a poradíš si s tabulkami v Excelu?
Pak čti dále !
Co bude tvou náplní práce:
- Scanování, zakládání - máš pod palcem evidenci a zpracování všech faktur a různých reportů
- Rychle, přesně a s láskou obsluhuješ kopírku a podobná moderní IT vybavení, skenuješ ,zpracováváš a zakládáš
- Občas vypomáháš s dalšími kancelářskými pracemi, převážně s office managementem
- Řešíš drobné operativní bojové úkoly s úsměvem na rtech
co vám nabídneme:
- 5-6 týdnů dovolené, 4 sick days ročně, flexibilní pracovní doba
- Perfektní tým opravdových nadšenců
- Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se
- Investice do tvého vzdělávání, rozvoje i jazyků, podporu kariérního růstu v rámci společnosti (a nejen v Čechách)
- Kvalitní káva k dispozici neustále
- Stravenky, připojištění a další klasické benefity, které bereme jako samozřejmost
- Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
- Lokalita: Praha 4 - Nusle
co od vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání - ideálně ekonomického směru
- Baví tě klasická administrativa a dokážeš se opravdu soustředit
- AJ - komunikativní úroveň, B2
- Uživatelská znalost MS Office (Excel a Outlook především) v tvém životopise znamená, že s aplikacemi opravdu pracuješ
- Řidičský průkaz sk. B -výhodou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Společnost, která nabízí krátkodobý i dlouhodobý operativní leasing na míru.
Společnost, která nabízí krátkodobý i dlouhodobý operativní leasing na míru.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4132298
Datum zveřejnění: 29.7.2021
2021-07-29
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Recepční, Sekretářka Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.