Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales Support do oddělení akvizic
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která nabízí krátkodobý i dlouhodobý operativní leasing na míru, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Sales Support do oddělení akvizic.
Náplň práce:
- nejedná se o aktivní prodej ani o žádné akvizice!
- budeš administrativní podporou obchodního týmu
co od vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- zájem o auta
- víš, jak řešit problémy a umíš se vyjádřit (osobně, telefonicky, mailem), protože pracuješ pro klienta
- chceš pracovat v týmu a sdílet své nápady, protože o samotě v open-spacu opravdu nebudeš
- máš schopnost řešit problémy flexibilně, dotahovat věci do konce
- uživatelská znalost MS Office v tvém životopise znamená, že s aplikacemi opravdu pracuješ (neboj, z Excelu si tě otestujeme)
- nebojíš se komunikace v angličtině (můžeš řešit některé situace s kolegy ze zahraničních poboček) - stačí úroveň B1/B2
- baví tě přicházet s novými nápady a nebojíš se riskovat a rozhodovat (kdo nic nedělá nic nezkazí, u nás naštěstí neplatí)
- chceš se ve firmě posunout dál, aby na tebe po pár letech nepadal prach
co vám nabídneme:
- 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš odpočívat)
- 4 sick days ročně
- flexibilní pracovní doba
- perfektní tým opravdových nadšenců
- oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se
- investice do tvého vzdělávání, rozvoje i jazyků, podporu kariérního růstu v rámci společnosti (a nejen v Čechách)
- stravenky, připojištění a další klasické benefity
- výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
- lokalita: Praha 4 - Nusle
Náplň práce:
- nejedná se o aktivní prodej ani o žádné akvizice!
- budeš administrativní podporou obchodního týmu
co od vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- zájem o auta
- víš, jak řešit problémy a umíš se vyjádřit (osobně, telefonicky, mailem), protože pracuješ pro klienta
- chceš pracovat v týmu a sdílet své nápady, protože o samotě v open-spacu opravdu nebudeš
- máš schopnost řešit problémy flexibilně, dotahovat věci do konce
- uživatelská znalost MS Office v tvém životopise znamená, že s aplikacemi opravdu pracuješ (neboj, z Excelu si tě otestujeme)
- nebojíš se komunikace v angličtině (můžeš řešit některé situace s kolegy ze zahraničních poboček) - stačí úroveň B1/B2
- baví tě přicházet s novými nápady a nebojíš se riskovat a rozhodovat (kdo nic nedělá nic nezkazí, u nás naštěstí neplatí)
- chceš se ve firmě posunout dál, aby na tebe po pár letech nepadal prach
co vám nabídneme:
- 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš odpočívat)
- 4 sick days ročně
- flexibilní pracovní doba
- perfektní tým opravdových nadšenců
- oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se
- investice do tvého vzdělávání, rozvoje i jazyků, podporu kariérního růstu v rámci společnosti (a nejen v Čechách)
- stravenky, připojištění a další klasické benefity
- výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
- lokalita: Praha 4 - Nusle
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Operativní leasing na míru.
Operativní leasing na míru.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4160908
Datum zveřejnění: 21.10.2021
2021-10-21
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Recepční, Specialista back office Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.