Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer bankovní pobočky v Českých Budějovicích
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
České Budějovice, Česko
České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Už jako malí jste při dětských hrách tíhli k tomu, řídit, vést a motivovat svoje kamarády?
Věděli jste vždycky, že řídit tým je vaši silnou stránkou, a ověřili jste si to i ve své pracovní kariéře?
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou? Pak jste narazili na pozici určenou právě pro vás!
Co tedy bude náplní vaší práce?
- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život
co od vás očekáváme:
- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky
co vám nabídneme:
- Příležitost pracovat pro společnost, která má opravdu unikátní firemní kulturu
- Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
- Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
- Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
- Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
- Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody
Věděli jste vždycky, že řídit tým je vaši silnou stránkou, a ověřili jste si to i ve své pracovní kariéře?
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou? Pak jste narazili na pozici určenou právě pro vás!
Co tedy bude náplní vaší práce?
- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život
co od vás očekáváme:
- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky
co vám nabídneme:
- Příležitost pracovat pro společnost, která má opravdu unikátní firemní kulturu
- Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
- Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
- Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
- Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
- Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Banka.
Banka.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4169252
Datum zveřejnění: 8.11.2021
2021-11-08
lokalita: České Budějovice Pozice: Finanční manažer, Obchodní manažer, Osobní bankéř Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.